| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Yo, Ik heb een vraag... (misschien n00big) Iik weet dat ze van tuned cars soms de vensters in een kleur spuiten (20% / 50 % / 80% (max toegelaten in BE)). Ik weet niet of dat met speciale verf is of zo... Ma m'n vraag is, kan je plexi schilderen? en is dat met dezelfde verf, of is dat met een andere verf, het moet dus nog een beetje doorzichtig zijn (zoals met die tuned cars) ? Greetzz, Maffen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| misschien met glasverf of zo (blijft ook doorzichtig) k weet alleen niet of dat er niet doorheen vreet ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmmm ik weet van vroeger op de basis school, dat we met een bepaalde inkt kleuren en dat het dan flink moets drogen, iets van equoli of equolium Geen idee meer hoe ghet precies heet. Volgens mij hebben we dat ook een keer in plexi laten trekken, was toen knal geel. :P Naam is Ecoline, dat was van die doorzichtige gekleurde inkt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Er is speciale verf voor LEXAN (polycarbonaat) veel gebruikt voor RC car-bodies. Daar is ook een rookglas versie van en allerhande dekkende kleuren. Je spuit het van de binnenzijde, zodoende stoot je het er niet af en krijg je een subliem hoogglans resultaat. Sjeck je lokale modelbouwzaak!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Duo-tone spuiten | solomaster | Casemod Junkies | 13 | 3-02-2007 17:22 |
| Plexiglas spuiten | Vosse | Casemod Junkies | 15 | 28-01-2007 16:14 |
| [TUT] Je behuizing spuiten | Carpento | News & Review Junkies | 25 | 4-09-2006 10:28 |
| Spuiten? | CyberStorm | Casemod Junkies | 20 | 30-10-2004 10:26 |
| spuiten van kast!?! | Pepz0rZ | Casemod Junkies | 14 | 4-11-2003 15:28 |