| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2007 Locatie: Zeeland
| Haii Cj'ers... ik ken iemand en die heeft nog een oude pc thuis staan, en we komen niet uit de prijs dus vraag ik me af of jullie zouden kunnen schatten wat ik ervoor moet geven of hij er voor moet vragen ?!? foto 1 : http://img512.imageshack.us/my.php?i...sc01735ns5.jpg foto 2: http://img512.imageshack.us/my.php?i...sc01731ub0.jpg foto 3: http://img512.imageshack.us/my.php?i...sc01732jx3.jpg als je een mooie prijs weet (niet te duur d'oh) dan kun je em posten Groeten d. ![]()
__________________ "Hmm ja vind ik ook joh..." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Mijn eerste reactie na het zien van de hardware op de eerste foto is een prijs van 15 euro. Misschien als je wat hardware specs hier neergooit dat we je wel wat beter kunnen adviseren.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Hmm ziet eruit als een 486 ofzo geen aansluiting voor een ps2 muis en keybord maar een rond gat boven je pci slots waar je muis en toetsenbord plug in moet. Mijn mening is dat je aan de hardware niks hebt en daar zelfs geld voor toe moet krijgen om dit af te voeren voor je vriend. De kast is wel leuk voor een mod project en zo'n € 5 a € 10 zou ik er wel voor geven. Ps voor wie niet weet wat een 386 of 486 is denk aan een cpu snelheid van 30 tot 60 mghz met een werkgeheugen van 4 tot 24 mb en een harde schijf van 60 mb........ Een echte killer dus.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ziet er id uit als een 486 en dan is dus niks waard.. Zou hem dan ook gratis weg geven haha ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Citaat:
In windows kun je bij systeeminfo zien wat voor processor erin zit, en ook kun je de hoeveelheid geheugen zien. Als je ons dit kunt vertellen zijn we al een heel end verder. Anders kun je ook nog wel ff het RAM eruit halen en bestuderen. ![]() Als het qua pinnetjes hierop lijkt, en dus twee gelijke stripjes pinnetjes heeft, dan is het EDO ram, en is je PC zo oud dat het in deze tijd niet bruikbaar is. Voor een pc met dit geheugen kun je bijna antiekiteitswaarde toevoegen. :P ![]() Als het hierop lijkt dan is het SD ram, en is je pc een verouderd, maar nog wel bruikbaar systeem. Geef er een tientje voor dan heb je een nieuwe downloadbak. ![]() Als het hierop lijkt heb je te maken met DDR geheugen, en dan hebben we wat meer specs nodig om de waarde te bepalen. gr, Stijn
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Case is leuk als eerste project, om je eens op uit te leven. Maar ook niet veel meer dan dat, hardware zou ik nog niet voor niets willen hebben! Ik zelf zou het idd weggeven... (of weggooien zoals mijn barrel afgelopen week :V)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| R@amon , ook bedankt voor je reactie .. ik zal het eens met hem over hebben ect. want voor morgen middag want die dodo gaat op vakantie en inderdaad lijkt me leuk om mee te beginnen ![]() groeten d'yláá'n
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Boven op een melkbus zetten en dan een paar km wegschieten met carbid :P Dat kun je er wel nog mee doen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #13 (permalink) |
| @ Jeroenotje , ik wou er op gaan proberen , daarmee bedoel ik een window in maken ect. omdat ik dat nog nooit heb gedaan zon ding is leuk om te proberen vind ik ... maar deze cast gaat miss niet door dus krijg ik een andere van iemand dat laat ik dan wel weten... :P
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fotos van GamePlay 2006!! | Misterbanks | Events Junkies | 7 | 14-03-2007 08:18 |
| prijs? | Paranoid | Hardware Junkies | 2 | 9-02-2006 16:30 |
| wc =>prijs ??? | cuda | Cooling & OC Junkies | 37 | 26-02-2004 12:13 |