| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juli 2007 Locatie: Schriek
| project roest hey iedereen ik ben bezig met een roest case te maken ik heb een orange bruine pruimer op men case staan kunnen jullie mij tips geven over wat ik nog kan bijdeon ik heb hier een paar foto's gezet zo je kan zien hoever ik sta ermee ik post sewwes de foto's |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Bedoel je niet deze toevallig ? Iets met smaaktopics ![]() @ Razor: je moet gewoon zelf bedenken wat JIJ mooi vindt, wat JIJ wilt. Zou sneu zijn als wij wat bedenken en jij vindt het niks ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Wellicht is het handig om iets meer info te geven zodat we je ook daadwerkelijk kunnen helpen.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Iets met twee topics starten terwijl eentje genoeg is, iets met smaaktopics, iets met interpunctie, iets met dubbelposts. Verdorie, een goeie sluitpost maken valt nog niet mee. Tip van de dag: Leesvoer !
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| project roest | Razor | Casemod Junkies | 4 | 24-07-2007 22:13 |
| roest pc | dark-diablo | Casemod Junkies | 7 | 30-08-2006 22:20 |
| ROEST ?!? | brinkmans | Cooling & OC Junkies | 4 | 14-02-2006 22:08 |
| Roest Effect | brantje | Casemod Junkies | 30 | 12-10-2004 15:18 |
| roest koper nabootsen | squid | Casemod Junkies | 15 | 29-06-2003 23:55 |