| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 juli 2007
| Hoi Modders, Ik ben momenteel begonnen met mijn eerste mod en mijn frame zit in mekaar. Nu ben ik tegen het volgende aangelopen en zie geen oplossing. Ik moet een machinetap hebben voor de schroefdraad van 6-32 = 3.3mm. Vb. Tap: http://www.amazon.com/Irwin-Tap-6-32-NC/dp/B000FP8D5O Vb. Screws" http://www.4u-web.nl/shop/index.php?...roductId=10182 Wie weet een winkel, online is ook goed, in de buurt van regio Haarlem waar ik het kan kopen? Mijn dank zal groot zijn, heb vierkante ogen van het googlen. Gr. Wouter |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Dat is M3.5 toch? Zit in de betere tappensets, maar is denk ik ook gewoon los verkrijgbaar bij de betere dhz zaak .... Zou even bij de dhz/ijzerwaren zaak op de hoek gaan kijken. Die hebben vaak een hoekje met tappen e.d. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Dat is zeker geen M3,5 draad. Dat is engels draad, nummer 6, met een spoed van 32 gangen per inch En ik wens je succes met het vinden van een tap, dat wordt lastig ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Bedankt voor jullie tips. Ik ga maar informeren of er iemand een credit card heeft want er is dus blijkbaar geen 1 winkel in Nederland die het verkoopt. Raar maar waar,. Ik bestel er 4, dus wie nog interesse heeft in een tap met dit formaat kan reageren. Prijs word later deze week bekend. Gr. Wouter |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Consumentenwinkels verkopen ze niet omdat consumenten ze niet kopen Sowieso raken engels maten schroefdraad uit de gratie, de Nasa gebruikt nu zelfs het metrische systeem. Fabory heeft de tapjes trouwens wel, als je via een bedrijf kunt bestellen kun je het daar doen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Je kunt ook de thumbscrew afdraaien met een holle tap. Maar soms kun je hem daarna weggooien.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Heb daar de vraag nu gesteld of ze die tap hebben. Kon het niet vinden in hun webshop. Mochten ze het hebben dan zal ik het jullie laten weten. Gr. Wouter | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Fabory kan je volgens mij ook gewoon terecht voor kleine/simpele dingen. Althans, ik heb het vaker gezien; en ze deden echt niet moeilijk ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Fabory heeft ze, alleen 46 euro moeten betalen voor een tap is wel een beetje overdreven. tegen 12 euro incl. verzendkosten Bedankt voor de tips die jullie hebben gegeven, maar ik zie nu toch wel mezelf genoodzaakt om het te bestellen in de USA. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Even voor de mensen die ooit een 6/32 tap moeten hebben... Te koop bij: RS-Components Bestelling via een bedrijf plaatsen. Kosten: +/- 10 Euro, ex verzendkosten. Ebay Gekocht voor 3,90 Euro. Ex verzendkosten Fabory Bestelling via een bedrijf plaatsen, = heel duur. +/- 45 euro, ex verzendkosten. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Webwinkel voor Ac-Ryan SATAII kabels | The Puma | Cooling & OC Junkies | 6 | 7-03-2007 21:33 |
| AC Ryan ToolX voor Molexstekkers | Savarage | Casemod Junkies | 6 | 10-01-2007 20:18 |
| AC Ryan, oog voor detail | defecto | News & Review Junkies | 11 | 5-05-2004 16:52 |
| [IA] Tumbscrews | Shop Junkies | 5 | 27-12-2003 06:38 | |