| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Hallo iedereen ![]() Zoals ik al gepost heb, heb ik een nieuwe PC besteld, deze wil ik dan ook gaan modden, Plexi erin en CCFL en over tijdje nieuwe fans ect.. maar nou wil ik jullie mening hebben over welke kleur het mooist erin is.. de vorm staat vast.. *de hoeken van de windows moeten rond zijn maar lukt niet in sketchup.. http://img64.imageshack.us/img64/5367/alle3it8.jpg geef je mening maar.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik denk dat blauw wel mooi is voor de afwisseling. Er zijn al zoveel mods met rood en groen.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
@Supreme, ik wou gewoon een mening horen ik denk toch al dat het groen of blauw word, maar was gewoon benieuwd.. denk eerder groen.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| hoezo eerst groen nu blauw? omdat k zei da k denk da 't groen word zeg je daarom blauw :P ik heb wel een erg mooie case gezien met blauw licht.. maar wil ik wel DIE blauw hebben, en niet zo donker of vager.. het moet goed fel licht geven.. De mod met een mooie blauwe kleur is de LumiX *zoek in de gallery op.. als je 10 berichten per pagina hebt staat ie op pagina 4..* en de mooie groene kleur heeft de Industrial Disaster *ook in de gallery op pagina 6, als je 10 per pagina hebt..* Edit: die blauw in de LumiX vind ik wel erg mooi eig mooier als die groene.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Het word blauw!! ik heb een fan/ccfl controller gevonden die ik echt vet vind en daar zitten al 2 blauwe CCFL's bij dus ja..deze is het.. dan heb k al CCFL's en een controller voor me mod, plexi staat nog in de garage dus ik kan dan eigenlijk beginnen als ik me PC heb, maar dan moet ik ook nog een keertje die fan controller bestellen, maar dat doe ik wel als ik me eerste loon ooit binnen krijg ![]() en dan heb ik dus fan controller waar nog maar 1 fan opzit, *de fan van de HDD zou ik er niet op aansluiten of wel? deze moet toch altijd goed koelen?* maar dan bestel ik na een tijdje nog 2 groene LED fan's die achter in de PC kunnen, standaard past er maar 1 fan in, maar dan maak ik zelf wel ruimte voor een 2de, dat kan toch gewoon?! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| het word nu ook blauw *die fan/ccfl controller zorgde daarvoor, omdat daar al 2 blauwe CCFL's bij zitten ![]() mjah alle onderdelen van mijn pc zijn bij azerty binnen, dus morge of woensdag heb ik hem denk ik binnen ![]() |
| | |
|
| « Witte sleeve
|
project roest » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ontwerp C&C koelblok | Pietjuh | Cooling & OC Junkies | 12 | 25-09-2004 09:15 |
| ontwerp proggie casemod? | Freagle | Casemod Junkies | 21 | 4-03-2004 14:35 |
| Ontwerp van WC-Blok van FX 5900 van ASUS ? | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-02-2004 11:21 |
| Helm ontwerp Dieter Quester | Aragorn | Area 1337 | 6 | 9-12-2003 08:38 |