| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| ik heb een probleem ik heb hier een keyboard liggen met zo'n oude aansluiting. en een keyboard met een nieuwe aansluiting. ik zou graag de kabel van het keyboard met de oude aansluiting vervangen door de kabel met de nieuwe aansluiting . de reden het keyboard met de oude aansluiting is mooier en werkt nog. kan dit of ....... je denkt mss waarom. wel ik heb last van nogal moeilijke ouders die niet willen dak ik het huidige keyboard kapot help. k zou graag eens een nieuw kleurtje hebben daarom. iemand een idee denk niet dat een oude aansluiting past op een nieuwe pc of toch ...... alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Enige dingen bij de naam noemen zou wel fijn zijn, welke aansluitingen heb je het over? Zoek desnoods een plaatje ervan op als je de naam niet weet, dan weten wij ook waar je het over hebt. Als het om respectievelijk PS/2 en USB gaat dan moet dat voor de meeste moederborden geen probleem zijn, beide aansluitingen zijn in de meeste gevallen gewoon aanwezig.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Handig als je het beestje bij de naam wilt noemen: CaseJunkies Hardware FAQ: toetsenborden En de pinout beide kanten op: http://www.technick.net/public/code/...ey_minidin_din http://www.technick.net/public/code/...ey_din_minidin Kwestie van de goede pinnetjes op de goede plek aansluiten, dan moet het gewoon kunnen zo te zien. En niet voor het eerst: let eens op je spelling, en interpunctie. Waarom ? Daarom !. Je mag dan wel vakantie hebben, hier willen we enigszins leesbare teksten zien. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Jawel, maar dan moet je dus wel even goed uitvogelen dat alles op de goede manier aangesloten zit ![]() Het is niet gezegd dat het twee dezelfde stekkertjes zijn binnenin het toetsenbord, en zelfs als dat al zo zou zijn kan het geen kwaad om te controleren of het wel op de goede manier aangesloten wordt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Je hebt er ook koppelstukjes voor. Van zo'n grote naar een kleine en andersom
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan zou ik zeggen, als je je eigen soldeer/uitzoekkunst niet vertrouwd, koop dan gewoon een paar van die verloopjes. Die kosten volgens mij ook nogeens geen drol en dan heb je ook niet het gezeik dat je miss je tobo naar de philipstijnen helpt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb keyboard? :S | lucifer | Hardware Junkies | 7 | 23-03-2007 08:39 |
| keyboard | VanLooc | Hardware Junkies | 15 | 31-10-2005 21:33 |
| Keyboard mod | Ian | Casemod Junkies | 2 | 27-12-2004 21:10 |
| Keyboard voeding? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 8 | 27-12-2003 20:54 |
| keyboard | GBCHEATER | Hardware Junkies | 16 | 22-12-2003 21:48 |