| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Ik zie dat hier best veel modders rondlopen die één of meer sponsoren hebben, nou vraag ik mij eigenlijk wel eens af hou jullie aan sponsoren komen?? Ik ben zelf namelijk 15 en ik zou graag meer dan iets van 1 casemod per jaar maken, maar dit gaat simpelweg niet lukken omdat ik het geld niet heb om nieuwe/twee-de-handse pc artikelen en behuizingen te komen....
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2006 Locatie: emmen
| mailen tot je erbij neer valt ![]() ga er maar van uit dat als je wat kleine dingen gemod hebt je wel 30 tot 40 bedrijven moet mailen voor een paar onderdelen ![]()
__________________ amd athlon 64 3500+, msi neo-4 platinum, 1024 mb twinmos, 40 gb hdd , 7300gs, 1dvdfikker. Check muhn cip: Final Destination |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Eerst zelf een paar goede mods maken, deze showen en dan sponsors werven.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Je moet ook niet denken dat sponsors altijd zo geweldig zijn hoor. Je moet ze tevreden stellen en je krijgt vaak dingen wat je zelf ook nog wel had kunnen kopen. In ruil daarvoor moet je overal banners enz. plaatsen. Sommige willen zelfs een plaats op de kast. Dat gaat mij te ver :P
__________________ Casemodder in hart en handen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Of je begint met een simpele kast van bijvoorbeeld de kringloop of een weggevertje. Maak daar een mooie mod van die al je vriendjes wel zouden willen hebben. Verkoop deze lege kast met winst, ze kunnen dan zelf de kast vullen met de spullen die ze willen. Je moet wel rekenen dat je vantevoren iets geld in de kast moet stoppen denk aan wat fans,verlichting etc. De winst die je overhoud stop je weer in een nieuwe etc, etc. zoals al eerder is vermeld je bent vast niet de enige die gratis spullen van de lokale pc boer wilt dus moet je jezelf boven de rest uit laten steken zodat ze niet om je heen kunnen. succses Edit: of je zoekt vakantiewerk of een krantewijk om te kunnen sparen, zo komen de meeste jongeren aan de centjes voor de mooie dingen....... ![]()
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Eerst investeren en vervolgens incasseren, tòch? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Maar het is wel waar. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Sponsoren werven lukt gewoon niet. Tenzij je al een resultaat hebt en dat bedrijf jouw casemod aan hun naam bindt of op de website zet o.i.d. Maar in principe zouden bedrijven gek zijn om die spullen weg te geven want ze krijgen er vrijwel niets voor terug. Misschien een beetje M2M reclame... Tenzij een bedrijfje natuurlijk spullen kwijt wil ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2007 Locatie: Oss
| Is altijd voor de eerste keer moeijlijk. Eerst hun ogen uitsteken van dit moois heb ik gemaakt en als je me helpt zet ik foto's met jullie logo, op die en die site. En hoe meer, hoe beter :P . En na steeds mee rprojectjes krijg je het wel door hoe het moet. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waneer nieuw casemods ? | cubiq | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 17-02-2006 14:22 |
| De andere 2 casemods van BF2 made by Butterkneter | iced | News & Review Junkies | 1 | 17-08-2005 09:36 |
| Casemods gezocht!! | blieblie | Casemod Junkies | 23 | 30-12-2004 23:15 |
| allemaal mooie casemods | Thoughtless | Casemod Junkies | 16 | 25-08-2003 20:34 |