| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2007
| Ik weet niet of hier op de juiste plaats ben, anders vertel even waar ik beter terrecht kan met mijn vraag. Ik het de spiegelmod tutorial uitvoerig door gelezen, maar ik ben er niet achter gekomen waarmee ik de spiegel op het juiste formaat kan maken. Vandaar mijn vraag: Hoe kan ik zo netjes mogelijk de spiegel op maat krijgen, zonder dat de spieger barst of iets dergelijks?
__________________ ---------------------Hier afknippen--------------------- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Gebruik je een normaal stuk spiegel of een van AC Ryan? Lollige avatar trouwens. :P
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik heb een keer een heel goedkoop setje dremel tools gekocht met daarin ook nog een Diamant slijpschijfje. Die zou je ervoor kunnen gebruiken. En anders een glassnijder. En voordat Carpento de wijsneus erbij komt: Gewoon diep graferen met een grafeerstift kan ook... :P (Volgens Carpento dan )(J/K Carpento )
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ga je dan je spiegel niet breken? Als je met een diamant schijfje te werk gaat, komen er namelijk heftige 'vibraties' (dat klinkt niet) vrij. Deze zouden de spiegel kunnen breken. Zorg dat het je niet gebeurt, anders zit je met 7 jaar ongeluk ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegelmod | ike360x | Casemod Junkies | 4 | 23-09-2007 15:49 |
| Spiegelmod | StarMick | Casemod Junkies | 7 | 5-09-2007 18:02 |
| de spiegelmod | apix | News & Review Junkies | 1 | 3-02-2006 21:10 |
| Spiegelmod | PhoenixDude | Casemod Junkies | 10 | 12-01-2006 15:43 |
| Spiegelmod #2 | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 7 | 5-01-2006 10:56 |