| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2007 Locatie: Oss
| hallo, Ik heb enkele vraagjes: - Ik heb een groote spiegel gekocht, ik heb die spiegel tortial gekeken maar kan niks vinden over hoe je een plaat op maat maakt voor op de bodem. Welke spullen gebruik je daarvoor? - 2De vraag in de groote plexitortrial staat als laatste foto zoon rode figuur. Hoe doe je dat met ccfl? of kan dat ook met led heb namelijk 100 led. mvg mark, hoop dat iemand me kan helpe. Btw ik heb een dremel. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Aangezien je felle ledjes hebt kun je de ledjes aan de zijkant van het plexiglas bevestigen en door het plexiglas heen laten schijnen, dan krijg je het zelfde effekt als dat je een ccfl ernaast legt: opgelicht plexiglas!! ![]()
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| ik zelf heb er weinig ervaring mee, ik heb wel eens geprobeerd om ze in het plexi te boren, maar 9 van de 10 keer verneuk je je plexie...volgens mij kun je ze ook gewoon aan de zijkant van het plexi leggen net als een ccfl.[dus dan boor je ze er niet in!!] succes! ![]()
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2007
| Citaat:
En voor de spiegel op maat maken heb je spiegel plexie of een echte spiegel. Het is voor beide het makkelijkste om op papier of karton maten af te tekenen en dan ligt het aan wat voor materiaal je hebt. Voor spiegel plexie gewoon net al gewoon plexieglas en als je een echte spiegel hebt moet je eigenlijk een glas snijder hebben. alleen hoekjes uit een spiegel van glas halen is wel vrij moeilijk (gaat vaak fout). Dus heel goed snijden liefst paar keer goed diep en dan voorzichtig breken. | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2007
| Citaat:
maar mooi dat het toch gelukt is. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| Vragen rondom plexi | GC_Vos | Casemod Junkies | 7 | 3-04-2007 10:26 |
| Spiegel Mod | baart | Casemod Junkies | 6 | 11-03-2006 15:02 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 22:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |