| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Nou nog 4 dagen toetsen doen en dan ff ruim een week op vakantie en dan ga ik eraan beginnen. Ik ga dit bestellen/ halen Mesh 50x50 Round kabel sata kabel haaks slijp schijfjes Maybe van de punten van DHZ een dremel set halen Spuitbussen Headset ( gelijk erbij) Kabelbinders Jullie krijgen dan wel te zien hoe het is geworden ![]() Bedankt voor all jullie reacties Leo |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Heey gasten ben er weer Morgen krijg ik de spullen en ga morgen denk ik spuitbussen halen en een setje slijpschijfjes voor 16 €. alleen heb ik nog wat nodig :P http://shop.freezinghardware.nl/inde...003&i=516&c=42 deze dingen. heeft iemand die over? En kan ik ze hebben of over kopen? En nog wat: zoals jullie hebben gelezen ga ik me kast van binnen spuiten. Moet ik eerst de binnenkant schuren of kan ik gelijk spuiten? En moet ik nog grondlaag enzo kopen? Leo |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Die dingen voor die tie-wraps heb ik nog nooit gezien, snap ook niet waar ze voor zijn Ik heb pas ook me case geverft met een spuitbus. en ik heb de case gewoon stof.vet vrij gemaakt en toen gespoten. en anders moet je even op de buis kijken wat erop staat. :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #35 (permalink) |
| die tie wrap pads zijn om je kabels mooi te leggen, die pads plak je ergens in je kast en dan doe je er een tie wrap erdoor heen en dan kan je je kabels eraanvast binden. Maar is het resultaat mooi als je alleen ff onvet ? leo |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Bij mij kwam er een mooi effect uit. de verf hechte zich goed aan het metaal. maar misschien is dat niet bij al verfsoorten en over die grondlak, die hoeft niet want je case is toch algeverfdt enzij je hem helemaal schuurt.
| | |
| | #37 (permalink) |
| ff nog wat anders. Ik ga ook me kabels op ruimen, maar ik moet dan gaan slijpen Ik ga morgen dan ook slijpsetje halen maar ik heb geen dremel maar wel een klein boor machientje. Kan ik ook daar mee slijpen? of heb ik dan kans dat de slijpschijfjes sneller kapot gaan? Leo |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Die dingen passen helemaal niet op een boormachine. Verder lijkt het me ook niet echt praktisch, maar het valt te proberen.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Grote kans dat een boormachine niet genoeg omwentelingen maakt om practisch te kunnen slijpen. Gevolg is dat tie niet slijpt en gaat hakkelen en daarmee meer kapot slaat dan slijpt. Als je toch al zoveel koopt, haal dan ff een pruts dremeltje van 30 euro bij één of ander doe het zelf zaak. Vaak hebben ze een eigen merk wat goed te doen is (als je er maar dremel slijpschijfjes bij koopt) |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Gewoon proberen je ziet vanzelf wel wat er gebeurd succes ![]()
| | |
| | #42 (permalink) |
| heb vanmiddag geprobeert maar toen kwam ik op mijn schroefbank terecht en toen ging hij wel kapot maar morgen of zaterdag ga ik met de slijpschhijfjes mijn hd rek bewerken en daarna ga ik hem schuren en dan ga ik hem spuiten en dan ff of het mooi is en dan komt me kast aan de beurt |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ga je slijpen met een harde schijf? Of bedoel je misschien high defenition? Ok flauw, haha.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Nou jongens en meisjes jullie mogen dingen zeggen van dat gaat maybe niet of je doet met 10 schijfjes 10 cm. Hier komt het! Het lukt en hoeveel schijfjes heb ik voor 10 cm verbruikt 0 :P Jullie krijgen nog plaatjes te zien, maar je moet niet op de netheid gaan kijken ut is potverdikkeme mijn eerste keer dat ik dit doe:P Leo |
| | |
|
| « keyboard mod
|
Witte sleeve » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IDE-kabels wegwerken | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 20 | 29-11-2006 10:18 |
| Kabels | Pawiro | Elektronica Junkies | 0 | 21-01-2006 01:31 |
| Kabels | GBCHEATER | Hardware Junkies | 5 | 27-03-2005 20:31 |
| Rommelige kabels | Casemod Junkies | 23 | 3-03-2004 23:31 | |