| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2006
| Hallo, Ik heb van mijn stage begeleider een donor hightower case gekregen. Nu wil ik een side window er in maken, ik heb een dremel, kan ik dat het beste met de dremel doen of denken jullie meer aan een decoupeerzaag met groffe zaag? ook ga ik zowel de binnenkant (frame) als buitenkant verven, welke verf kan ik hiervoor het beste gaan gebruiken ivm slijtage van het openen van de case. alvast bedankt! - Weedwalk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Een dremel kan maar dat moet je doen als je veel details hebt, is het gewoon een vierkant of simpele ronde vormen dan kan je beter een (Decopeer)zaag gebruiken of je dan een feine of groffe moet gebruiken weeet ik niet ![]() Groeten AnonNymous!
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Decoupeer zaag is te prefereren, anders ben je een paar uur bezig! Je moet een bi-metaal zaagje met fijne tand nemen. ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Eerst schuren met fijn schuurpapier (erg fijn het liefste), dan plamuren en eem grodlaag spuiten, uiteindelijk een lak erover heen. Na elke laag licht opschuren. Elke spuitverf voldoet volgens mij wel. Er moet wel een goede lak overheen tegen krassen.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Goedkoop ong. 7 euro de bus maar het kan altijd duurder als je betere verf wil ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Citaat:
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Een willekeurig merk is goed. Over het algemeen dekt autolak wel beter. Ikzelf gebruik marinelak. Die verf wordt gebruikt voor op schepen. Dat spul wordt keihard en dekt als de pest. Voor krassen hoef je dan niet bang te zijn. Twee nadelen: volgens mij verkopen ze dat niet als spuitbussen; het is duur.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2006 Locatie: België : Brugge
| ik heb in mijn eigen desktop een L gemaakt met een dremel en ik denk dat dit de beste oplossing is omdat je zo nauwkeurig kan werken. Verder vraag ik me af wat je met 4 spuitbussen moet? ik heb voor mijn gewone standaard case 1 gebruikt dus ik veronderstel dat jij er 2 max 3 nodig hebt!
__________________ http://www.skumfirenet.com |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Vele laksoorten kunnen niet met elkaar in aanraking komen. Lees daarom altijd goed op de bus op welke basis deze is baseerd. Anders vreet zo eens je groene lak de geel op en wordt het blauw-achtig... En dat kan je beslist niet warderen! Begint het feestje weer van voren af ana... Ohwjah, gebruik voldoende blanke lak. Zkrs op een case, als je vaker zijpaneel etc er vanaf haalt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
OF je moet al hammerite hebben. Dat is een verhaal appart, dat kan je overal overheen jassen. Dekt altijd en alles, jah zelfs roest! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hmmm. Ik weet niet hoe jij het voor elkaar hebt gekregen, maar voor mijn project heb ik al 4 bussen nodig gehad. En dat was voor het modden van de psu alleen.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor verf voor je case te verven | twisted_mind | Casemod Junkies | 8 | 9-02-2006 16:14 |
| Spiegel snijden | Pawiro | Casemod Junkies | 5 | 17-01-2006 14:49 |
| Window zagen | GBCHEATER | Casemod Junkies | 10 | 24-07-2005 23:23 |
| snijden van plexiglas | Youri_HL | Casemod Junkies | 18 | 29-03-2004 10:29 |
| case verven | GBCHEATER | Casemod Junkies | 21 | 6-10-2003 23:46 |