| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Hey ,Ik ben vanochtend is bezig geweest met google sketchup(voor het eerst ) en na wat oefenen kwam ik tot dit resultaat:Graag even vertellen wat jullie ervan vinden en waar ik het misschien op me kast kan toepassen. ik dacht zelf aan de bovenkant van de kast(boven dvd-drive). pc Dus waar dat rode dingetje ligt ongeveer:P mijn prachtige tekening mijn prachtige tekening deel 2 En en?? mooi he:P (Welke vinden jullie het mooist? Ik de 2e) Btw!: dat plusje wat je op de tekening ziet was ik vergeten weg te halen hoort er niet bij ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2007 Locatie: Woerden
| Wil je dus dat logo wat je hebt getekend uit de bovenkant van je kast zagen als ik het goed begrijp? of wil je het logo erop spuiten in een bepaalde kleur ? Voor het zagen denk ik dat het behoorlijk lastig gaat worden vanwegen de erg dunne lijnen in je ontwerp. Spuiten is goed te doen, je zult alleen wel een sjabloon moeten maken. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En spuiten wil ik niet. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Jemig, ik verwachte een prachtige sketch van een strakke casemod, maar helaas. Citaat:
Kun je: Graveren? Airbrushen? Dremelen? Frezen? Zagen? Stickertjes plakken? Er zijn genoeg opties, maar kun je dat zélf ook? Ik zou bijvoorbeeld voor graveren gaan, daar ben ik goed in. En onze belgische vrienden Ribbi en Soefkenijn zouden (natuurlijk) airbrushen. Maar het gaat erom wat JIJ kan... Als jij goed kunt omgaan met een stuiterende Dremel, dan moet je dat doen. :P (Zoek Ribbi en Soefkenijn maar op google als je ze niet kent)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Het enige wat ik op dit moment heb gedaan is een spiegel mod gemaakt met dremel.. Voorderest nog niks ![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| config nieuwe pc wat vinden jullie ? | lafo12 | Hardware Junkies | 3 | 27-06-2006 11:09 |
| Wat vinden jullie vriend(in)en van casemodden? | Jamba | Area 1337 | 45 | 23-07-2005 16:15 |
| Kabels gemeshed wat vinden jullie er van | eattea | Casemod Junkies | 1 | 11-03-2004 18:10 |
| Casemodder op TMF! Wat vinden jullie van hem? | mark10123 | Area 1337 | 70 | 19-01-2004 18:08 |
| Wat vinden jullie van dit Window design ?? | The_Resetter | Casemod Junkies | 11 | 18-01-2003 20:52 |