| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2007 Locatie: Dalen
| Ik wil graag een casemod met lichtjes enzo... maar ik heb geen idee hoe je dat moet aansluite!!! kan iemand mij daarmee helpen?? en wat ik er allemaal voor nodig ben? Greets jelmer |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Aller eerst: Welkom bij casejunkies! Citaat:
![]() Een paar opties: CCFL: soort van neon staafje Ledjes: weet je wel wat dat zijn:P Led Ventilatoren: Ventilators met paar ledjes erin gebouwd. Citaat:
Ledjes: op de gele en zwarte draad van je molex stekker aansluiten met een 470 Ohm weerstandje ertussen. Led ventilatoren: kan je gewoon op de voeding aansluiten net zoals CCFL's zit als het goed is een 3 pin connector aan en een verloopje naar een molex stekker. Dan kan je nog kiezen wat je wil ![]() Ik hoop dat dit nuttig was.. Mvg wesley EDIT: Ohja mocht je willen weten waar je ze kan kopen: klik (is de goedkoopste die ik op dit moment weet). | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| oke maar ik ben nog best jong.. 12 jaar eigelijk en van mijn ouders mag het. maar mijn pa zij dat de voeding mischien niet sterk genoeg is. ik weet zo niet wat voor voeding ik heb en als iemand weet hoe ik dat na kan gaan zeg dat dan ff a.u.b. we hebben nog een gewone standaart voeding |
| | |
| | #7 (permalink) |
| oke maar m'n ouders woude niet dat ik een custom case maak maar ik heb een mooie http://www.casejunkies.com/index.php?upn=050001&pr=1819 en hij is ook nog goedkoop ![]() ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
er staat dan total watt =350watt (voorbeeld van hoe het ongeveer is). meestal met een stikertje. Maar dan nog als je dat weet:P Je weet waarschijnlijk niet hoeveel watt je pc op dat moment gebruikt. Alhoewel ik heb nog maar een 350watt voeding met een ATX moederbord en dualcore processor(89watt). + 3 fans, 3 ccfl en nog wat dingen en niks aan de hand . | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je je pc verlicht maakt, is het natuurlijk ook leuk om te zien... Een raam in je zijkant is dan mooi. ccfls trekken volgens mij nog niet eens 2 watt, en een led nog geen 0,3. Als je wilt nagaan hoeveel vermogen je voeding is, trek de zijkap eraf en kijk erop. Totaal vermogen ofzoiets. In de praktijk kun je een voeding niet overbelasten met een zooi ccfls en leds...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je moet dan op internet gaan zoeken of er zijpanelen met windows zijn voor je case. Anders moet je toch echt zelf de dremel/decoupeerzaag/slijptol in handen gaan nemen om er een gat in te maken en er plexiglas achter te zetten...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
BTW precieze onderdelen is niet nodig gewoon wat voor soort processor(dual of single core) en 1,2,3 hardeschijven? 1 of meer dvd-drives? enz enz | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD info 0.6 build 18 vraag | brantje | Software Junkies | 0 | 26-02-2005 07:55 |
| OEM-Info in Systeem | Reeferke | Software Junkies | 5 | 4-01-2004 13:10 |
| Mulptiplier info | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 15 | 2-07-2003 00:10 |