| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2007 Locatie: Woerden
| Hallo allemaal, Ik ben hier helemaal nieuw, mijn naam is Coen en ik ben 19 Jaar. Ik ben helemaal nieuw met het casemodden en ben aantal dagen geleden met mijn eerste casemod begonnen. Ik zal binnenkort wat foto's posten. Kast: Procase Zirco AX Mods gedaan : Stealth Mod Window Mod Nu wil ik graag als volgende mod voor mijn kast een koeler plaatsen die je door de voorkant kan zien. Op dezelfde manier als de foto hieronder (niet mijn fot ![]() Ik vroeg me alleen af hoe je die diepte erin krijgt aangezien de voorkant van mijn kast gewoon plat is. Wat heb ik hier precies voor nodig om zoiets te kunnen maken. Alvast bedankt ![]()
__________________ MSI K9N Ultra-2F | AMD X2 EE 4200+ | GEIL DDR2 1024mb | XFX Nvidia 7600GT | WD 250GB, MaXtor 200GB | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Je wilt zo'n lelijk gat in je mooie Zirco?! Wat een verkrachting! Maargoed, het is jouw case :P Volgens mij kun je dat wel doen met een gaten boor. Of, gemakkelijker wellicht is om het frontpaneel los te halen en daarna een gat te boren om vervolgens met de decoupeerzaag verder te gaan. Ook een Dremel kan nog welleens handig wezen, mits je kunt omgaan met die stuiterende zaagjes.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je kunt in de project logs eens rondneuzen of je iets vergelijkbaars kunt vinden. Ik kan me herinneren dat iemand zoiets gedaan heeft hier.... Ik dacht met pvc buis... Maarre, welkom op ons wereldsgrote forum ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Bedankt voor de reacties en voor de link met beschrijving. Ik zie dat het toch best nog wel wat werk is en je moet plamuren etc. Ik zal er eens naar kijken wat ik er mee kan. Nog een andere vraag, ik ben opzoek naar 2 fanguards vergelijkbaar aan de AC Ryan Radzgrill alleen ik zoek ze in 80mm ipv 120mm. Iemand suggesties of webshops die ze misschien heeft. Bedankt ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Radgrillz zijn van AC-RYAN. Als je op hun site hebt gekeken zag je dat ze alleen voor 120mm fans radgrillz hebben. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ MSI K9N Ultra-2F | AMD X2 EE 4200+ | GEIL DDR2 1024mb | XFX Nvidia 7600GT | WD 250GB, MaXtor 200GB | | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HULP | nightfox | Casemod Project Logs | 1 | 18-01-2006 21:32 |
| OC hulp aub!!!!! | ricard0 | Cooling & OC Junkies | 14 | 31-03-2005 13:51 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 17:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 19:42 |