| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Heb je al eens op de nederlandse casemod site: CaseJunkies.com gekeken? Dat is een mooie site, en hebben lekker veel tutorials. Zo kun je gemakkelijk deze stealth-mod ertussen vinden: CaseJunkies Stealth-Mod
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
That's Casemodding all about!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2007
| Ja dat had ik ook al geprobeerd, maar de afdekklepjes passen voor geen meter op m'n DvD-Drive. Misschien kan ik de voorkant van m'n DvD-Drive wel gwn zwart spuiten maar ik weet niet of 'ie het dan wel overleefd Is er misschien iemand die dit ooit gedaan heeft?
__________________ AC Ryan FTW! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Die afdekklepjes (leuk woord :P ) die kun je natuurlijk ook een beetje modden zodat ze wel passen hé? Deed ik ook. Je kunt tenminste 1 verprutsen, want die was toch al over door je DVD Drive.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Ik heb een Sunbeam Trio kast en die kapjes zijn als het goed is gewoon op maat van je dvd drive toch.. Ik snap niet dat hij er niet op past Die pootjes die erop zitten( zaten er bij mij op, en vorige case ook dus ik denk op iedere case) kan je er gewoon met dremel afzagen( of met je favo gereedschap wat geschikt is). Dan heb ik dubbelzijdige tape op mijn dvd drive geplakt en een stukje op het kapje, stukje hout afgemeten en gezaagd(ipv kleefklitteband want die verkocht de lokale bouwmarkt voor 10 euro per meter.. Beetje te duur naar me zin.) Dan stukje hout op de dubelzijdige tape op de dvd drive geplakt, dvd drive terug in zijn huisje(de kast ) en kapje eropgeduwd . weet je zeker dat het goed zit. (voor dat knopje heb ik hetzelfde gedaan gewoon stukje hout en stukje dubelzijdige tape)Misschien heb je hier iets aan?:P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Stealth | X-GAMER-X | Casemod Junkies | 138 | 20-04-2007 11:48 |
| Stealth Vraag | Raptor | Casemod Junkies | 5 | 17-08-2003 12:58 |
| Stealth-mod probleempje | Eergassie | Casemod Junkies | 13 | 13-03-2003 18:32 |