| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| hallo, ik heb +-mnd geleden nieuwe case aangeschaft ja leuk dagt ik (pre-modded) en ja dan zie je nog 10 mensen zitten met dezelfde case (op the-party) en ja toen dacht ik ik ga zelf maar eens een mod maken. dit wil ik doen met de alleergoedkopste case dit vond ik http://www.spirecoolers.com/main/pro...asp?ProdID=536 kan ik daar goed in -zagen -oververfen (groen) :P ik wil sidepanel zagen en front |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
![]()
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| JE moet ons wat meer details geven een foto van de binenkant is wel handig zo kunnen wij moeilijk zeggen wat je met die kast kan doen en een beetje modder kan met elke kast wel wat En wat bedoel je met een front zagen, een side panel uit zagen is vrij makelijk je moet het alleen wel goed doen, dat kan in bijna elke kast ook in deze Maak plannen maak een lijstje van je hardware en enkele foto's van je vorderingen die je dan al heb en dan kan je um best op project logs zetten. Suc6
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Hoe dan ook. Hier staat je topic ook verkeerd. Wat ik je kan aanbevelen is om eerst de links die ik je gepost had eens te bekijken. Dit is de algemene policy en de CIP aanvullende policy. Dus die eerst even doornemen, en dan kun je opnieuw een CIP topic aanmaken in het Casemod Project Logs subforum. Waarschijnlijk, als je de policy goed hebt gelezen, dan zul je dan een zeer nette en duidelijke CIP aanmaken wat voor ons allen ten goede komt. Dus excuses voor de onduidelijkheid, ik had nogal wat haast. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je mij gerust een PM sturen. Ik sta open voor vragen... Ook voor opmerkingen trouwens :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| damn het is hemelvaart dag dan leveren ze niet maarja ik ga zo even wat gereedschap kope bij de gamma want ik had een idee voor coolers bovenop maar ook wil ik een lcd iemand tips hoe ik dat nou krijg zo'n lcd schermpje net als de mystique mod |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Kun je aub hoofdletters en leestekens gebruiken? Ik begrijp niets van wat je typt. En ik denk dat er meerdere mensen zijn die minsten 2 keer moeten lezen om het te begrijpen. Dus graag even (volgens de policy) hoofdletters en leestekens gebruiken.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 18:50 |
| mijn eerste mod (met foto's) | Dj-=-Master | Casemod Junkies | 9 | 29-10-2005 12:03 |
| (cm) mijn eerste mod | rockyr | Casemod Junkies | 41 | 21-06-2004 18:45 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 22:14 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 18:27 |