| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2006
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ja, hij doet nog. Ik heb hem stofvrij gehouden met een plastic doos. Ik heb op de kanten van de doos twee haten gemaakt (voor mijn handen) alles er ik in gestopen een met handschoenen van latex alles manipuleer. Er Patuky!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Gaaf man! Dit ga ik ook doen denk ik, maar eerst eens proberen op een oude hdd.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2006 Locatie: emmen
| even offopic, Je Nederlands gaat hard vooruit!! Ontopic: Leuke tut! Ga het morgen denk even proberen @ een 6gb harde schijf ![]() Oja dit is niet om je af te kraken, maar om je beter nederlands te leren: Hallo, Zoals ik al heb gezegd in een ander topic , ik ben hier nieuw. Dat is een tutorial om een harde schijf te modificeren. Ik vind het mooi. Je kunt op de foto druken om het tutorial zien. Hoe vinden jullie het? Groetjes Patuky!
__________________ amd athlon 64 3500+, msi neo-4 platinum, 1024 mb twinmos, 40 gb hdd , 7300gs, 1dvdfikker. Check muhn cip: Final Destination |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
ja idd moet je wel goed doen.. maareh patuky mooi gedaan! je geheugen cooling was ook al mooi en nu weer met hdd modding. alleen wel gevaarlijk met 100+ gig harde schijven:P[/b] | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| (Wat is er fout aan 'ik ben hier nieuw'?)
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Leuk gedaan Patuky! HDD mod is niet meer origineel, maar dit is toch weer een originele . Leuk dat je in het Nederlands post. Waarom zitten er van die grote schroeven op? Misschien is het antwoord al gegeven maar kan ik het niet lezen omdat ik Hollander ben . Ga zo door![Offtopic] Ik ga nu even offtopic omdat mijn geduld een beetje op de proef gesteld wordt. Laten we het lekker bij casemodden houden en niet het Nederlands. Doe wat je niet laten kunt, maar laat vooral wat je niet doen kunt. [/Offtopic] Kan geen foto's meer vinden van mijn hdd-mod. Was een exemplaar van 100mb, hij werkte nog prima . Ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto's maken en hier posten. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
Als je de schijf bedoeld: met ook maar 1 stofje erop kun je je schijf al weggooien!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ha leuk weer een tutorial van Patuky erg mooi gedaan ga ik ook maar eens broperen maar dan met een heele oude eerst respeto ........ yo esperar para a ti próximo modificación
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Hallo, dank jullie wel!! *WatehveR ik heb gewoon in de doos de HDD geopend. In de doos is wel lucht. *frenky ja, ik kan in nederlands vertallen maar dat kost tijd voor mij. *GC_Vos ja, jij moet met een oude HDD eerste proberen. *ruthger-mod dank jij wel. *wesjuhdabomb ik ben met jou ens. *Jeroenotje ik heb grote schroeven op gezetten om dat ik had niet andere. *Anonnymous! Danke jij wel voor de zin in spaans. Er Patuky!! ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraag bij tutorial : spiegelmod tutorial | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 9 | 11-04-2007 14:42 |
| [NF] Mobotray modificatie | Carpento | News & Review Junkies | 4 | 9-09-2006 12:11 |
| [CM] Bied hier je case aan voor modificatie | Bart_Banaan | Events Junkies | 140 | 7-07-2003 18:09 |