| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 april 2007
| Hallo iedereen, Ik ben net nieuw hier dus ik niet of iemand dit al een keer eerder heeft gepost maar in dit filmpje op youtube staat hoe iemand een ventilatie tunnel maakt. Mss handig voor geinterreseerden FIlmpje Klikkerdeklik[/url] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is dit wel erg overdreven, ten eerste da ding is loei groot en zit altijd in de weg, en ten 2de volgens mij heb je er niet veel aan, als het nu binnenin rechtstreeks op de cpu was dan werkt het bttr, mja mijn mening. mzzzl frans
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2007
| Citaat:
Ik zag het en ik denk ik plaats het maar, of je er wat mee doe maakt me niks uit ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Die fan tussen de tunnel en de case in snap ik niet....idd lelijk afgewerkt, behalve die tunnel, miss als je er 1tje maakt gewoon rechtop als een schoorsteen dat het wel gaaf is als intake ofzo...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2007 Locatie: Almelo
| hmm.. inderdaad heel erg lelijk gedaan, ook op een manier die ik niet echt snap, maar dat ben ik, ook de afwerking is totaal niets, het had tenminste vierkant of rond kunnen worden en het nut van zoiets snap ik ook niet, zet die kerel de kast misschien voor zich, zodat hij warme benen krijgt ofzo ? @Bartjez: intake van boven lijkt me niet zo'n slim plan, aangezien warme lucht omhoog gaat, dus dan gaat de lucht in principe tegen elkaar in.. outtake is dan misschien wel een goed plan..
__________________ - קל-אל - |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Hahahaha is dit een grap ofzo :-P Heeft die gozer nooit gehoord van nuttig zijn, en van dingen handig doen? Dit boren enzo lijkt wel de kleuterklas met van die prikstokjes waarmee je gaatjes prikt zodat je figuurtjes eruit kan halen. Resultaat ---> Lelijk + veel afwerking Die gozer moet eens verteld worden over Dremel of eigenlijk het woord: Zaag! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik maak al m'n airduckts met papier en plakband, is wel intern maar werk wel beter en ziet er beter uit als dit prutswerk.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Als we toch allemaal zo negatief over deze fanduct zijn, waarom proberen we er dan niet zelf een te bouwen? Zo moeilijk kan het niet zijn. Wie doet er mee? Ik zeg altijd: Een kleine Compo op zijn tijd, brengt vreugde en jolijt. (Heb het nog nooit gezegd, maar dat doet er niet toe) Jullie horen hier nog van als iemand dit ook wel een leuk idee vind. ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Haha, mijn case krijgt 6 uitlaten, waarvan 2 originele fanducts zijn :P We gaan gewoon met zn allen allemaal fanducts bouwen, er filmpjes van maken voor youtube en dan die gast uitlachen met zn gatenboor-zaag-techniek. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Wel leuk idee zo'n comp, maar waarom :-P ? Ik heb me trouwens nog niet eens verdiept in wat ''fanducts'' zijn heb ook niet het hele filmpje van die dude gekeken het was meer: 1) Wtf hij gebruikt een knipschaar 2) AAAAH kleuterschool herinneringen, trauma Dus misschien als er een comp komt een verduidelijking wat het inhoud. (voor van die dombo's zoals ik ) |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Die van hem neemt lucht uit de top weg, en blaast het daarna niet over de CPU of GPU heen. Dit is eerder een extra intake fan. @Breakskater; Omdat het totaal nutteloos is, Nee. Je zegt het zelf al: Voor de fun.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2007 Locatie: Woerden
| Hahaha wat een goede methode heeft die gast, de hele cutout is meer een drillout te noemen :P Echt effectief zal de mod niet zijn, maar ahet ziet er wel grappig uit ![]()
__________________ MSI K9N Ultra-2F | AMD X2 EE 4200+ | GEIL DDR2 1024mb | XFX Nvidia 7600GT | WD 250GB, MaXtor 200GB | |
| | |
|
| « Stealth-Mod
|
CaseMod Hulp » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VPN tunnel tussen 2 pc's | GoTMoRe | Software Junkies | 14 | 26-02-2004 09:33 |
| Spiegel tunnel effect, hoe werkt het? | Freakazoid | Casemod Junkies | 17 | 19-01-2004 20:53 |