| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| Hey.. Na dat ik de tutorial had gelezen over het fading glow pad, ben ik van plan dit ook te maken.. Maar nu heb een schema nodig om dit te maken.. kan iemand mij hieraan helpen? |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #4 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
| |||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| fa·ding (de ~ (m.), ~s) 1 [radio/tv] verschijnsel dat de sterkte van ontvangst plotseling inzinkt en daarna weer opkomt => sluiereffect 2 [casemodding] verschijnsel dat de sterkte van de verlichting plotseling inzinkt en daarna weer opkomt Als je dat wil bereiken door de LED's met een 470 ohm weerstand aan de 12V van je voeding te hangen, dan moet je wel een héle beroerde voeding hebben ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| « Verf
|
Sidepanel Stacker » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Schema nakijken voor Optrex DMF5001N | RA-ART | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 00:56 |
| Schema voor hitte censor en een lcd | Li-Unit | Elektronica Junkies | 12 | 9-01-2004 18:08 |
| hulp nodig bij het tekenen van een schema | nestor | Elektronica Junkies | 8 | 12-10-2003 10:21 |
| Wie heeft een schema en tips voor deze schakeling | Patrick | Elektronica Junkies | 6 | 22-05-2003 11:29 |
| fading voor ccfl? | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 11 | 25-04-2003 20:47 |