| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2007
| hey ik heb vandaag men case gespoten zie hier de foto's: de kleur bij de 2e foto lijkt anders omdat de foto buiten is gemaakt. het andere side panel staat er nog niet bij omdat er nog een window inkomt by the way die ene die het panel vasthoudt ben ik niet :P voor al de zekerheid :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ziet er netjes uit. Wat voor spuitbussen heb je gebruikt? (om maar ff niet over resizen te praten :P)
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| En dat is goedkoop? Ik ga binnenkort ook spuiten namelijk.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
je kan ook even de site van brico bezoeken daar zul je de prijzen zeker vinden www.brico.be hier nog een link voor alle spuitbussen http://www.brico.be/wabs/catalog2006...d=3&nid=377072 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| lol een beetje dom geweest, :P , ik had beter eerst het gat voor men fan gemaakt voordat ik ging verven, het is nogal beschadigt juist tot op de grondlaag ,maja gewoon een paar laagjes extra en je ziet er nimeer veel van, ik heb nu e gat al gemaakt door een hele tijd gaatjes te boren naast elkaar, nu moet ik alleen nog maar ff langs mijn nonkel voor een dremel set want met een vijl lukt het niet |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afbeelding op gespoten ijzer | Rens | Casemod Junkies | 1 | 23-11-2007 10:39 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| Gespoten Fans | DJD xtreem | Casemod Junkies | 22 | 17-09-2003 17:19 |
| Zelfbouw voeten voor case + muis gespoten, soon witte+UVleds | Phant0m | Casemod Junkies | 12 | 29-03-2003 03:08 |