| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2007
| de verf zit er eindelijk op , lang gelede to be honest.nu alleen nog wachten op plexi glas, en led fan. de krassen op het top panel hebk spijtig genoeg niet kunnen wegwerken ;( ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://www.s1keupload.info/files/15/pc-mod%20(4).jpg[/img kan een admin aub de code aanpasen zodat de foto`s 500*500 zijn, |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2007 Locatie: Bergambacht
| Ben ik nou gek of heb jij all je hardware erin laten zitten toen je ging zagen en spuiten? Hopelijk niet. Maar het resultaat mag er zijn! jammer voor die krasjes , maarjah straks let je alleen maar op dat plexi ![]() Ik ga morgen misschien spuitbussen halen en dremmel slijp schijfjes enzo Ik ga ook modde (centurion 534) dus ik ga eerst binnen kant en daarna ga ik me zei paneel doen. Zeipaneel word nog all special dus jah |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2007
| sjabloontje afgedrukt en er opgeplakt met tape, daarna er nog eens extra langs geweest met een stift, een boor gepakt, 6 mm boor, en allemaal kleine gaatjes geboord naast elkaar. daarna dremel set gepakt en een schuurbandje, eerst alle hoekjes eraf geschuurt, daarna hebk een schuurkop gepakt en afgewerkt |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2006 Locatie: België : Brugge
| ik heb eens een case gezien in die kleur met witte neons en ledfans, die wit - blauwe combinatie was in ieder geval super! misschien is dit ook wel iets voor jou?
__________________ http://www.skumfirenet.com |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afbeelding op gespoten ijzer | Rens | Casemod Junkies | 1 | 23-11-2007 10:39 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| Gespoten Fans | DJD xtreem | Casemod Junkies | 22 | 17-09-2003 17:19 |
| Zelfbouw voeten voor case + muis gespoten, soon witte+UVleds | Phant0m | Casemod Junkies | 12 | 29-03-2003 03:08 |