| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik zag zojuist iets interessants op YouTube, uiteraard over casemodding. Ik kwam tot aan het afwerken van de randen van plexiglas, dit gedaan met een gasbrander. Zeer interessant, daarom wil ik dit filmpje graag met jullie delen. Dit waar ik naar keek was trouwens deel 3 van de Case Mod: GHOST RIDER. Er zijn ook nog 3 andere delen, alle links post ik hieronder: Deel 1: Deel 1 Deel 2: Deel 2 Dus deel 3 (afwerken van plexi) en ziehier Deel 4: Deel 4 TIP: Hopelijk heb je wat tijd over... :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Dat is best interessant ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| dit ziet er idd super uit ben benieuwd naar het volgende filmpje
__________________ AMD AM2 6000 | Asus M2N-SLI Deluxe | 4GB OCZ 800Mhz Mem | 2x Asus 8800GTX SLI | HP W22 22" TFT | Logitech G15 | Logitech MX1000 | Logitech G25 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Handige tips voor het casemodden mogen in CM Junkies natuurlijk! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gezocht: Knight Rider Plaatje | Froggenstein | Area 1337 | 2 | 26-06-2003 11:11 |