| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| ik wil dus zown spiegel maken voor in me pc met een biohazard teken(niet te moeilijk:P) dus ik keek in het xenos krantje en zag dit staan: [/img]de maten van me kast zijn(bodem) 44cm bij 18 cm. dan kan ik tog gewoon die 52x18 pakken? en is een zelfklevende spiegel goed? of moet ik een gewone hebben(dan moet ik nog ff verder zoeken) dan wil ik dus dit teken erin: (de buitenste randjes) ![]() dat lijkt me nog niet zo moeilijk als je de handleiding volgt. maar de bodem is dus 44X18 cm er zal dus een stuk afmoeten .. hoe kan je dat het beste doen want zoals je ziet: ![]() moeten er onder de hdd's nog een inham uit enz.. hoe kan je dat het beste doen? of is het dan beter om maar tot de hdd's te gaan en niet verder ?alvast bedankt mvg wesley |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Met een spiegelsnijder Of misschien dat een diamantslijpschijfje voor de Dremel (of andere nepperts) ook wel werkt. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Anders kun je ook nog net zo lang dezelfde lijntjes graveren tot je door de spiegel heen bent. Voorzichtigheid is geboden (ik heb dr ooit ook een spiegel mee gesloopt) maar het kán wel.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
) | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Natuurlijk raad ik je een diamantstift aan :P In combinatie van een flexibele verlengstuk.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 december 2006
| Ik heb een speciaal stiftje dat binnekort nog eens in werking gaat gaan :P . Mijn vader is graveur en heeft zo'n handig toestel genaamd LASER , kan ik perfect mod als deze met uitvoeren alleen zal de fun en het vloeken wat minder zijn.
__________________ || Stacker 831(bleu edition)||Asus Striker Extreme||Intel Q6600||POV 9600GT SLI||Ocz 4Gb @ 1066mhz|| Corsair 750Watt|| 3x Samsung T166 500GB (Raid 5)|| Windows Vista Ultimate 64Bit|| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Window Tutorial | Merroc | News & Review Junkies | 6 | 16-06-2006 18:50 |