| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2006
| Hallo!! Ik wil jullie late zien hoe vrinden van mij case moddings maken. Ik praat van mijn vriend toxicgrx hij is mijn god! Zijn casemodding heet “Hyper Concept Tower” ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HIER HET PROCES En dat is allen maar een deel!! Ik hou van hem!! Hoe vind jullie dan? Er Patuky!! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Dat is zeker geen verkeerde mod! Alleen beetje jammer dat de PC het niet doet :P ( Klik me, en zie mijn beeldscherm) Vind het erg mooi gedaan, mijn complimenten ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| .::ZIEL-CONCEPT::. 3º HC-mod@Patuky | Patuky | Casemod Project Logs | 12 | 2-12-2007 21:10 |
| Cooler Master Hyper 48 | Ragon | News & Review Junkies | 0 | 29-11-2004 17:42 |