| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006
| Oh, doe je toch wel mee ? Ik dacht dat die kast wel op The Party was maar niet op het NKCM. We hebben er nu wel een flinke concurrent bij hé :P 'maar dat mag de pret niet drukken, dus hopelijk tot het NKCM !
__________________ Blijf modden ! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Onee, wil ik de foto's van de nu al legendarische Carbon Li weer eens gaan consumeren voor mijn dagelijks kwijl-uurtje, werken ze niet help! Ediejo geef me snel een shot van dat lekkers. ![]() Edit: Ahh, das beter.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Ik zal deze ook up to date houden. Als eerste de kabelboomweggewerkt. Oud. ![]() Nieuw. ![]() ![]() De oranje sticker vervangen voor carbon op de case fans. Oud. ![]() Nieuw. ![]() ![]() Het is maar een klein detail maar ze moeten er wel in de extra aansluitingen bovenop. Oud. ![]() Nieuw. ![]() Laatste stand van zaken. ![]() Zo dit topic is ook weer up to date. Nog te doen airbrush bijwerken en schoonmaken. Tijd zat dus. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Carbon Li :100% Ik had nog wat airbrush bij te werken. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. Zonder Window. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. Met window. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. ![]() Zoom. Ik zal later nog foto’s maken in een nettere omgeving. ![]() Met dank aan Point of View – Corsair – Innovatek en Lian Li. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Gefeliciteerd met je derde plaats Ed. Het voelt voor je als een eerste plaats (de eerste mod die van de basis van een pc uitgegaan is ).Je werk is beloond. Op naar de volgende. Ik schad iets geel met zwarts afgaande op je prijzen die je won ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #13 (permalink) | ||||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() | ||||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] The BFG (#2 NKCM 2007) | Frenkie | Casemod Junkies | 134 | 5-08-2007 14:36 |
| Voledige uitslag NKCM 2007 | DeKemp | The Party - NKCM | 16 | 26-04-2007 21:45 |
| NKCM 2007 @ The Party 5 | Carpento | The Party - NKCM | 2 | 26-03-2007 21:37 |
| Inschrijvingen geopend voor het NKCM 2007 | Sammy078 | The Party - NKCM | 0 | 7-02-2007 23:05 |