| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Ik ben begonnen met mijn case te modden, en begon maar is met mijn window eruit te halen, dus ik heb na een aantal uur werk met de dremel eindelijk mijn window eruit. Maar nu: ik haalde alle schilderstape eraf en was redelijk tevreden met het resultaat, alleen aan de randen waar de tape had losgelaten tijdens het zagen zit nu een soort vies metaalachtig plakspul. Ik heb al met een handoek geprobeerd wat eraf te halen en met wat zeep maar weet niet hoe ik dit eraf krijg het laat wel los maar om nou met mijn nagel 3 uur te zitten krabben vind ik geen leuk vooruitzicht.Misschien hier iemand met een tip? grtz |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Metaal (Alluminium) | geek-style joris | Shop Junkies | 4 | 3-10-2007 17:53 |
| Metaal FAQ voor Casemod Junkies | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 24-09-2003 21:21 |
| Welk dremel zaagblad voor metaal gebruiken jullie? | Soefkenijn | Casemod Junkies | 21 | 18-08-2003 17:51 |