| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2006 Locatie: Goirle
| Hey allemaal, k zal me even voorstellen. Ben Zero2Fear, of Sander :P. Ben 19 jr en vind casemodden wel leuk om te zien enzo. Ik heb laatst een nieuwe aankoop gedaan waarbij ik eigenlijk een compleet nieuwe pc heb gekocht. Ik heb een Thermaltake Lanbox gekocht en wat leuke dingen erbij zoals een 7" LCD Touchscreen voor in de voorkant. Afgelopen weekend heb ik voor de fun meegedaan op een Lan party met een "Casemod compo". Deze ben ik wonderbaarlijk 2des geworden. Nu ben ik namelijk zo erg erin geinteresseerd geworden dat ik hier wel iets mee wil gaan doen. Die competitie van afgelopen weekend werd gesponsort door Sapphire, waar ik dan ook een leuke videokaart van heb gekregen. Ik heb zelf nog een leuke oude kast staan waar ik wel wat dingen mee kan doen. Binnenwerk zit er nog in, AMD 3500+ en dan die nieuwe vga erin van Sapphire, de X800GTO Hybrid Ultimate Silent Series. Ik ben van plan er waterkoeling in te leggen en nog wat andere dingen. Dit zou mijn eerste ervaring worden met casemodden waar ik dan ook zeker iets leuks van wil maken. Gereedschap etc ligt allemaal op voorraad bij mij in de schuur. Mijn vraag is bij deze, zijn er nog enkele tips die jullie weten waar je echt op moet letten en wat er serieus fout kan gaan? Alvast bedankt, Zero2Fear |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 maart 2007
| Bedenk goed wat je er allemaal in wilt stoppen, of je er met alles bij elkaar dus genoeg ruimte voor hebt.. heb je bijvoorbeeld genoeg ruimte voor alle waterkoeling shizzle bij alle andere hardware, of wil je een paar dingen buiten de kast gaan maken, of de kast uitbouwen. Ik weet ook niet wat jij wilt, dus Maar bijvoobeeld, ik ga zelf een kast bouwen uit alu, als je zelf een kast gaat bouwen moet je heel erg opletten of je wel genoeg ruimte hebt in je idee, en welk mobo-tray je wilt gebruiken ofzo.. Ik denk dat je eventjes zelf moet gaan kijken wat je eigelijk daadwerkelijk allemaal wilt. Plannen kunnen wijzigen, en kost over het algemeen niet TE veel moeite, en is een uitdaging toch... Het gaat uiteindelijk toch om 't eindresultaat :P Maaruhm.. laat eens wat fotootjes zien van je Thermaltake LAN-box ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| http://www.bit-tech.net/modding/2007...ase_mod/1.html Zou ik eens goed doorlezen! Is wel interessant! Ook de faq:cm eens goed doorlezen! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| JA! Laat eens wat foto's van je casemod zien. Ik ben wel benieuwd. Zeker omdat je 2e werd en nog niet echt veel ervaring hebt (volgens jou).
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Pic: ![]() Ik ben in ieder geval van plan om in me nieuwe casemod een aantal dingen te doen: - Sidewindow, natuurlijk om de binnenkant te laten zien - Waterkoeling, ziet er ten eerste mooi uit en koelt ook nog eens stukje beter - Kabels wegwerken, netheid mbt. sidewindow - Nieuwe voorkant van de case maken, heb inspiratie van Afterburned en met toestemming mag ik enkele dingen van hun gebruiken. | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Dat is een 7" LCD Touchscreen, ik heb er wel een filmpje van. http://www.youtube.com/watch?v=7sJeh9qNH9E Leuke aankoop, maar wel sterves duur -.-. Ik ben op het moment ff bezig met het plannen en wat schetsen maken van me nieuwe casemod. Ik laat ze later wel eventjes zien ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
2. Ik heb al uitgelegd dat dit een Pre-mod is, maar dat moet niet betekenen dat je niet mee mag doen. En de mense die ik zo "verslagen" heb waren zowiezo alleen Pre-mods. En als ze pre-mods niet mooi vonden dan hadden ze me toch niet de 2de plaatst laten pakken? Ondertussen zit ik ff Sketchup te leren en probeer een mooie case te maken ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Citaat:
Of moesten ze stemmen?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Het was een jury daar die besliste. Ik heb geen enkele ervaring met modden en daar ga ik namelijk nu pas mee beginnen. Ik wil niet opscheppe van ik ben 2de geworden bla bla. Ik vraag om wat ik het beste kan doen met me de aankomende casemod. Waar ik vooral op moet leten etc. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007 Locatie: De Lier
| Dit topic kan ook heel leerzaam (en vermakelijk) zijn: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=13774 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| bijna 1 jaar casejunkies | QuincMan | Area 1337 | 33 | 16-12-2003 22:37 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Bijna Koninginnendag; wat ga jij doen??? | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 1-05-2003 19:40 |
| Bijna 10.000 posts op het forum... in de 3e maand! | Bart_Banaan | Area 1337 | 26 | 14-03-2003 22:54 |