| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2006 Locatie: Elst (Utrecht)
| Update 14 Zo weer een kleine update. Veel aan het schuren etc geweest ![]() Dit is hoe ie er nu bijstaat: ![]() ![]() ![]() ![]() FF een hardware check gedaan, bovenin wist ik al dat alles past. Onderin gelukkig ook ![]() ![]() Ook ben ik aan de slag geweest met de verlichting voor het stuk waar mobo etc zit. Dit worden witte leds die afgevlakt zijn. Zo krijg je mooi egaal wit licht ![]() 2 latten op elkaar gelijmd: ![]() 1 rand schuin afgezaagd: ![]() ![]() vervolgens gaatjes boren: ![]() De achterkant wordt nog uitgevreesd, zodat er een holle ruimte ontstaat. Daarin wordt het daadwerk + weetstandjes gesoldeerd. En daarna natuurlijk weer netjes afwerken ![]() |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Update 15 Vandaag de voorkant gefabriceerd. De voorkant wordt plexi met daarachter alu. Helaas ben ik niet zo heel druk met foto's schieten geweest... Wel druk met preppen van andere onderdelen die gespoten kunnen gaan worden ![]() De voorkant met plexi: ![]() Vervolgens de maat overgenomen op de alu plaat: ![]() En het geheel pasklaar: ![]() Iets andere hoek: ![]() Zoals je kunt zien is de grill gespoten, nog niet definitief. Was te stoffig, dus nog een keer opnieuw... Dit wordt ook de kleur van het alu achter het plexi. De DVD voorkant klaargemaakt voor de front. Het knopje stak wat uit en dat is later niet handig... Dr zit ook een andere rand op, die is ook niet zo handy. Dus schuren maar :P Voor: ![]() Na: ![]() Vervolgens gepast: ![]() FF verder met passen en meten van de hardware. Deze keer ff het rad op zn plek gezet. Het rad: ![]() En de bovenkant: ![]() Slang eraan: ![]() En aan de pomp: ![]() Res komt erachter: ![]() Past precies :P ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) |
| je bent net te laat voor de inkoopactie @ www.inkoopacties.net ze hebben ze wel @ www.freezinghardware.nl Alleen zijn ze dan wel 25E de stuk ex verzendkosten... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| En helaas, Freezing Hardware heeft ze niet meer Watercool set ziet er goed uit. Fans* zijn el-cheapo ones nietwaar? En wat voor res is dat? *Maken die fans veel lawaai? Want het lijkt me een prima oplossing voor duurdere fans (denk aan Papst o.i.d).
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Enne daar hebben we fan controller voor :P | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Dat ziet er wel cool uit. Maar wat doe je met zoveel verschillende grootte fans? 80, 92, 120, 140 mm? Die 140mm is cool. Maar waarom lijkt die 120mm zo geel?
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
De mijne zijn gelukkig gewoon mooi wit en allemaal 120mm ![]() Totaal 6x | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Mooie fans Hoeveel ben je ervoor kwijt? Ikzelf ben 100 euro kwijt aan ACRyan Blackfire 4 fans, 8X 120 mm 2X 92 mm.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Update 16 Zo na eeen dipje weer verder ![]() Deze keer de bovenkant opnieuw gemaakt. Niks bijzonder, geen pics van gemaakt. Wel van het belangrijkste, de voorkant. Eerst de plexi voorkant gemaakt: ![]() Daarna het alu gedeelte wat erachter geplaatst zal worden: ![]() FF wat money shot's: ![]() Uiteindelijke fans ff erin: ![]() Fans aan in het licht: ![]() Fans aan in het donker max rpm: ![]() Fans aan in het donker laagste rpm: ![]() De plaat kan natuurlijk niet zweven zoals hierboven :P Daarom heb ik deze steuntjes gemaakt. Alu hoekprofiel, deze zal ik M4 tappen en dan mooi er tegenaan schroeven met inbus boutjes. ![]() Ze zitten nog niet op hun plek, dit komt pas als ze gespoten zijn en de kast geverfd is. Vervolgens ben ik ff met een leuk werkje begonnen. Het passen en meten van de waterkoeling. En het past ![]() Plaatjes spreken voor zich: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aangepast... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Shit, hier ook al die pix met 500+ pixels :/ Maarja, dat moet een andere mod maar doen, ik heb hier geen rechten ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Clean Case | Yozzman | Casemod Project Logs | 106 | 11-05-2007 16:52 |
| Mijn clean en style mod | REEV | Casemod Junkies | 7 | 3-07-2004 18:40 |
| clean up request | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 21-05-2003 23:25 |