| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 maart 2007 Locatie: Stad aan het Haringvliet
| Als eerste hallo, ik denk dat ik hier wel op mijn plaats ben. Ooit werd ik verliefd op doorzichtige kast die in een winkel stond. Nu tien jaar later dacht ik waarom ook niet. Het was ook de eerte keer dat ik een pc in elkaar ging zetten. Met wisselend succes staat het doorzichtige ding nu al een tijd naast mij, werkend, met als themakleur blauw. Ik heb er de grootste lol aan beleefd en het smaakt naar meer. Zelf het defecte werkgeheugen en de harde schijf die het na een week begaf deden mij helemaal niets. Ook de stroomstoring niet die kwam net na de windows instalatie. Dit gebeurde allemaal binnen een week Het ding is al aardig compleet met blauwe led ventilatoren, uv lampen, kabels, cablesleeving, cpu koeler en een zalman zm-mfc 1 casefan regelaar. Deze regelaar heeft ook twee schakelaars bruikbaar voor verlichting. Maar nu wil ik meer, maar kom alleen maar paneeltjes tegen om cafefans aan te sturen, geen licht. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik een ccfl lamp rechtstreeks kan aansluiten op zo'n regelaar zonder de inverter. Ook nu zit de inverter achter de zalman. Met nadere woorden: wat kan je uitvreten met die ccfl's? (Ik ga niet zagen, hakken of boren in mijn case) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Er bestaan FAN controllers, die zijn voor fans. En als je ff hebt gekeken op wat sites kwam je vast ook wel wat CCFL controllers tegen. Sommige knipperen alleen, anderen kunnen schakelen op geluid, "faden", en nog meer. De CaseJunkies shop heeft er trouwens nog een interessant dingetje liggen: De Sunbeam Lightbus
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 maart 2007 Locatie: Stad aan het Haringvliet
| Heb ik gedaan. Ik ben weken bezig om te vinden wat ik zoek. Ik heb zelfs via winkels dingen besteld die later niet meer leverbaar bleken. Daarom heb ik ook besloten om hier een spierinkje uit te gooien omdat ik op de verkeerde plaatsen zoek. Ik ben regelmatig bij 8 webwinkels en drie reguliere in Rotterdam langs geweest Ook een webshop/speciaalzaak in Ijmuiden had het niet. Gewoon iets met schakelaars. Of dimmers. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sjablonen doen het niet meer | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 13-02-2005 14:08 |
| Wat te doen als ik mijn producten bij webshop niet krijg? | Li-Unit | Area 1337 | 19 | 26-02-2004 07:41 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 10:46 |
| [info] Koopje of niet doen ? | Elektronica Junkies | 24 | 31-07-2003 22:43 | |
| Wat dochters al niet doen als ze zich vervelen | Soefkenijn | Area 1337 | 30 | 20-07-2003 20:12 |