| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| hey allemaal. ik ben al FFtjes bezig geweest pogingen te doen tot modden :P na een ccfl onder mn pc te hebben gefixt, wou ik verder nu zag ik in de garage een groot stuk plexiglas staan, en d8: waarom ook niet he kep toch nix te doen dus maten opgenomen, en begonnen: dit moet er allemaal in: ![]() uit een oude kast kon ik mooi een 3x cd-rom+psu-bracket slopen :![]() evenals dit 3,5" bracket, dat makkelijk eruit te schroeven was: ![]() eenmaal eruit gezaagd, en beetje opgeschuurd ziet het er zo uit: ![]() zo, het materiaal hebben we zo ongeveer het plexiglas lag klaar om met de decoupeerzaag van de buurman (waarvoor dank) in stukken gezaagd te worden.dat leverde het volgende resultaat op: ![]() met brackets erin geschroevd, en de plexiplaten er weer los tegenaan leek het al meer op een case ik heb er een oude AT voeding ingepleurd voor FF, en mn groene ccfl, en dat gaf een best leuk resultaat (vind ik) : ![]() mn oom gaat me nog aluminium hoekprofielen langs alle randen maken en k moet nog t een en ander gat erin zagen, waarna ik de hele meuk uit mn oude pc in deze plexi-case ga maken als iemand nog tips heeft, had ik ze graag gehoord! mzzl, tw@n
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2003
| het is zeker niet slecht gedaan , maar ik ben ook van mening dat die brackets iets van het goede teveel is . Misschien ook appart modden ;-)
__________________ ASUS A7N8X Deluxe ~ Twinx Corsair pc3200LL ~ AMD 2100+@2325mhz ~ G4 Ti 4400 ~2x SATA Maxtor 120gig 8mb buffer .~ Watergekoeld (chipset , graka en cpu ) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Plexi is wel geil. Alleen wel zonde dat er van die grote metalen brackets nu in hangen. Kan je dezie niet gaan maken met plexi ? Of misschien maken van traanplaat, dat is wel een strak uiterlijk.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Erg mooi geworden! Ik denk ook dat je die drives e.d. het beste kan beplakken met traanplaat-plakfolie, geeft een erg mooi effect!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
mn ma had t buiten gezet, daar heeft dus een hele dag de zon zowat opgeschenen, dus dat plexi is nu zo krom als wat >D >D >D maar ze heeft het goed gemaakt, en betaalt mee aan een nieuwe case k probeer dat plexi nog recht te krijgen, en dan maak k dr wel n aquarium van ofzo n pc ervan maken gaat niet meer lukken ben ik bang >/ >(
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wat mag ik me voorstellen bij traanplaat? is dat soms doorzichtig ofzo :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| plexi case zelf bouwen: info | stonestrong | Casemod Junkies | 12 | 19-03-2005 20:25 |
| vast maken platen van plexi case | enriqueeeee | Casemod Junkies | 12 | 24-09-2003 18:48 |
| Veertje's plexi case! | Veertje_nl | Casemod Junkies | 39 | 18-05-2003 15:00 |