| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Cuijk
| Citaat:
Citaat:
Maar dat zien jullie vanzelf wel een keertje verschijnen :P | ||
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Cuijk
| Citaat:
het worklog van TRC is al tijden oud, de case is zomer vorig jaar gebouwd en sindsdien is er niets meer aan toegevoegd. Knuffelkubus heb ik alleen het worklog op GoT gepost gezien mensen me daar redelijk goed kennen en dit soort lijpe dingen wel weten te waarderen. Tomb Raider 2 zal ik hier ook wel gaan posten, maar dat is meer omdat ik dan gewoon 2 fora tegelijkertijd bijwerk en niet alles nog een keer moet gaan posten nadat het allemaal al af is. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] The BFG (#2 NKCM 2007) | Frenkie | Casemod Junkies | 134 | 5-08-2007 15:36 |
| [CiP] Tomb Raider Falls | Terw_Dan | Casemod Project Logs | 15 | 4-05-2007 16:25 |
| [CM] Carbon Li (#3 NKCM 2007) | Ediejo | Casemod Junkies | 12 | 22-04-2007 23:52 |