| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| hallo, ik ben nieuw hier en ben net begonnen met modden wat ik eigenlijk wil is 4 van mijn pc's die erg saai zijn te gaan modden. ik heb op dit moment mijn ''main'' pc in een zwarte chieftec deze wil ik gewoon helemaal vervangen door een ''X-Gear C888K Gamer'' of een ''Xion 403 Solaris (NO PSU)'' welke zou ik kiezen? mijn eerste vraag is dit een goede keuze. en in die kast wil ik dan -Cooler Master Cold Cathode Light is dit makkelijk te bevestegen en kan hier mijn ''gewone'' voeding op worden aangesloten -CoolerMaster Case Fan 80mm Blue. goeie keuze? - Recom Glo String GS-2M-AB 2m (blauw) hoe krijgt deze stroom gewoon via de normale voeding? en voor de rest ben ik van plan mijn andere cases zelf te gaan modden |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2006
| 1) Je chieftec vervangen voor zo'n ding lijkt me geen goed plan, Chieftec maakt véél mooiere kasten. Die verlichting sluit je inderdaad gewoon aan op je voeding, speciale stekkers/adapters zitten erbij. Die fan is goed als het je alleen om het lichtje gaat.. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| Citaat:
foto: ?kan iemand mij een andere kast aanraden. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zelfs van een 486 kun je de mooiste pc maken, dus ik zou zeggen, zoek je een strontlelijke kast uit, daar kun je meestal het meeste mee!! ![]() BTW, strontlelijk is bij mij: alleen maar panelen en simpele dingen....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Voor midsize cases vind ik deze erg goed voor hun prijs: Coolermaster Centurion 5XX serie, ThermalTake Armor Junior, Coolermaster Mystique 63X serie. Midsize die wat duurder zijn: Lian Li PC60, Silverstone TJ04. BigSize: Coolermaster Stacker, Thermaltake armor, Silverstone TJ07, Lian Li PC70, veel grote Chieftec's (o.a. Dragon en Mesh series). Behoren tot mij favorieten.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| Vragen over led | whizaAa | Elektronica Junkies | 6 | 6-06-2007 11:07 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 22:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| Vragen over LCD | The_Thing666 | Hardware Junkies | 1 | 23-01-2005 00:20 |