| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006 Locatie: Zaandam
| Ik ben me case aan het spuiten nadat ik de tutorial heb door genomen, het beste was om de kleur in 3x te spuiten, stond alleen niet bij hoelang je moet wachten tot dat je de volgende laag erbij kon doen, wel stond de tijd dat je moest wachten bij de grond verf.. Misschien kijk ik er overheen sorry dan. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Heb je wel ooit de beschrijving op de verfbus gelezen? Succes. TIP: Volgens sommige mensen is het beter om over te spuiten wanneer de vorige laag nog nét niet uitgedroogd is, dus nog een beetje nat, niet heel nat dus.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006 Locatie: Zaandam
| Ik ben nog net niet zo dom dat ik niet eerst de beschrijven lees en eerst hier ga vragen hoe en wat, damm...En zo kan je eeuwig door gaan, Waarom staat die hele tutorial er als je alles uit de gebruiksaanwijzing kan halen?? dat je met de grondlaag 24 uur ong. moet wachten staat toch ook op de bus en dat staat ook gewoon in de tutorial, en in dit geval stond het niet op de bus en ook niet in de tutorial. en wat moeilijk doen om een simpele vraag? besparing van ruimte op de server?? echt onzin :/ |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Lamahange, heb geen zin om het uit te leggen...je weet hoe je moet spuiten...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag > Geluid na case window? | binarydrugs | Casemod Junkies | 8 | 28-07-2007 22:02 |
| Spuiten? | CyberStorm | Casemod Junkies | 20 | 30-10-2004 10:26 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 09:52 |
| Vormen spuiten | Kaastosti | Casemod Junkies | 8 | 20-08-2003 17:55 |