| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje aan het rondsnuffelen op het forum, en had veel bewondering voor casemodders, en nu heb ik maar besloten zelf een poging te wagen. Ik ben van plan de Chieftec CA-01 te gebruiken voor mijn eerste mod, lekker clean en niet veel fratsen er al aan zodat ik lekker makkelijk zelf dingen kan uitproberen. Echter had ik een paar vragen: 1) Bestaat er een verf of laklaag waardoor het ECHT gaat spiegelen dus niet een beetje weerkaatsen maar echt dat je bij wijze van spreken je puisten kan tellen :P ? (zo ja graag waar je dat kan krijgen) 2) En waar kopen jullie jullie lak, en wat is een goede prijs voor een spuitbus? 3) Ik ga met mijn dremel een gat in de zijkant maken en wil daar een window van maken, ik ga er plexiglas achter doen, hoe moet ik het plexiglas bevestigen? (zelf vind ik schroeven nogal lelijk) (misschien suggestie van welke lijm of iets ik moet gebruiken, of hoe je schroeven mooi wegwerkt) 4) En moeten/kunnen de randen(van de kast) ook nog mooi afgewerkt worden? 5) wat gebruiken jullie als jullie (bijvoorbeeld) voegen van een kast willen opvullen(wel netjes en smooth) en later wel daarover heen kunnen verven? Als je deze hebt beantwoord dank ik U zeer Groeten Nils |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Wassenaar, Netherlands
| IK denk u alsnog voor uw reactie maar uw antwoorden zijn nogal kort en ik heb daar dus niet zoveel aan.... bijvoorbeeld, ik heb de tuts gelezen maar daar staat niet echt veel bijzonders over, ja de windowkit word uitgelegd, maar ik zie geen tutorial over hoe je die randen moet afwerken of waarmee je het beste je plexiglas kan plakken erop. graag tips voor het mooi afwerken van de randen, en welke lijm of kit of wat dan ook gebruikt kan worden. graag niet alleen antwoorden met 3 woorden. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Lee ook eens het Casemod Project Logs Hier kan je een hoop ideeën opdoen, voor de rest gebruik je fanatsie......
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2007 Locatie: axel
| ik heb mijn window vastgemaakt met pop nagels ziet er redelijk mooi uit maar met tape is geen optie :P had ik in het begin ook van gaat alsmaar je plexie los maarja ik had dan ook niet egt goede tape haha maar met die popnagels heb ik nog geen problemen![]() niet egt verkeerd tog ![]() en voor de sier een tuning bordje van de halfords haha :P ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ja todat je popnagel te veel druk op je plexi zet en KRAK, kapot plexi. Niet aan te raden dus.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007 Locatie: De Lier
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2007 Locatie: axel
| ik heb trouwens ook nog een vraagje als je plexie bespuit met een gewone spuitbus glanslak gaat dat dan mooi zijn of moet je een andere soort verf hebben zoals voor bumpers en moet er een grindlaag bij ? ik wil namelijk iets in me pc doen van zwartgespoten plexieglas en een logo eringegrafeerd met ledjes erin zodat het logo beter zichtbaar word :P als ik klaar ben zet ik hier ook wel een foto daarvan in deze topic als het goed gelukt is :P |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Das waar, maar je had het over een 'kast'. Anyway, back on topic. Maar ik vraag me idd af waarom je naden zou willen voegen in een standaard metalen kast. Wellicht wil hij een blowhole maken ofzo. Naja, zal wel niet. Wat ben je eigenlijk van plan skater? Nog helemaal geen idee? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| een paar beginners vragen | r-racer | Casemod Junkies | 12 | 23-03-2006 18:23 |
| Paar Vragen over VGA en hun temps | brantje | Cooling & OC Junkies | 7 | 5-09-2005 10:19 |
| Voorstellen en een paar vragen | Junkie | Cooling & OC Junkies | 5 | 8-07-2005 08:58 |
| Een paar vragen. | brantje | Hardware Junkies | 7 | 4-01-2005 11:29 |
| paar vragen over geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 9 | 22-04-2004 21:22 |