Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-03-2007, 16:01   #1 (permalink)

Standaard pc case rubsen

heej ik wil gaan beginnen aan mijn kast om hem om te bouwen ik heb al een idee maar is mischien te ver gezocht voor mij. laat je idee hierover horen en mischien weet jij nog goeie aanpassingen er is nog een vlak waar nog iets mist maar dat vlak mist ook nog steeds in mijn hoofd
rubsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-03-2007, 16:26   #2 (permalink)

Anonnymous!'s schermafbeelding

Standaard

Verkeerd gepost of niet suc6 ziet er grapig uit, snel een update anders heb je kans dat dit topic verwijdert word :/
Oud 5-03-2007, 17:02   #3 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Topic beetje opgeruimd (kattende ikzelf bijvoorbeeld *shame*) en een tikje richting Casemod Junkies
Oud 5-03-2007, 17:04   #4 (permalink)

Standaard

Owja, en om er inhoudelijk op in te gaan: als dit je eerste mod is heb je de lat direct wel behoorlijk hoog liggen.

Verder moet je je afvragen welke materialen je gaat gebruiken (ronde vormen zijn niet in alle materialen even goed te bereiken ) en waar je al je onderdelen een plekje geeft.
Oud 5-03-2007, 17:26   #5 (permalink)

Standaard

thanks carpento
het is de bedoeling om de ronding voorin door te trekken uit de oorspronkelijke kast dus die word zogoed als behouden er komt dus alsware een stukje vooraan. Ik ben ook nog goed aan het nadenken hoe ik dit al dan niet voorelkaar wil krijgen maar ik vond het wel een leuk idee. dus de ruimte om alle spullen kwijt te kunnen blijft noggewoon op dezelfde plaats dat is iets waar ik mij zo min mogelijk aan wil wagen aangezien het idd mijn eerste kast is tips zijn natuurlijk altijd welkom voor mijn projectje of mischien wel dingen waarvan jij zegt das onmogelijk :P
Oud 5-03-2007, 17:40   #6 (permalink)

Standaard

welke kast heb je nu? waarmee begin je?
BooN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-03-2007, 18:13   #7 (permalink)

Standaard

ik heb nu deze kast->Sweex behuizing CX4 midi tower ATX 300W (wit/beige)
ik heb er nu alleen nog maar snel een zwarte spuitbus overheengehaald omdat ik dat wit/beige saaie kast ding helemaal verschrikkelijk vond maar die verf laat het ook al deels afweten heb hiervoor dezelfde kast van mijn broer overgenomen maar die had bijna de hele zijkant uitgezaagt en er een raam ingezet
(ik wil mijn voeding in een plexiglazen behuizing zetten maar in de zijkant schuine gleuven zagen iemand een tip om dit netjes recht en gelijk te krijgen??)
Oud 5-03-2007, 20:13   #8 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

*Kuch, hoofdletters en punten.

Recht zagen kun je denk ik het best doen met een decoupeerzaag, dit kun je dan langs een recht stuk metaal of hout doen, zodat de zaag mooi recht blijft. Toch is even netjes recht schuren en vijlen dan nog de enige manier om het perfect af te werken. Als je het echt perfect wilt zul je het met een frees of CNC machine moeten doen.

Je plannen zijn een beetje onduidelijk. Als je een tekening op de computer maakt, doet dit dan met Sketchup oid.

Leg duidelijk uit wat je plannen zijn, dan kunnen we je misschien verder helpen. Foto's zijn dan ook erg handig, vooral als je een CiP wilt beginnen . Nogmaals geld dat het beste is om zelf eerst rond te kijken. Dit forum met worklogs is daat uitermate geschikt voor. Succes!
Oud 5-03-2007, 20:19   #9 (permalink)

Standaard

Ik kan Sketchup niet draaien op mijn pc zal vast aan vista liggen. Ik maak binnenkort wel even een tekening met de hand hoe mijn ideeën voor mijn pc precies zijn mischien is het dan duidelijker .
Oud 13-03-2007, 16:12   #10 (permalink)

Standaard

Over een aantal weken is het vakantie en dan wil ik gaan beginnen aan mijn case. Nu ben ik nog goed overal aan het rond kijken naar ideeën, en nou zag ik laatst tijdens een film een leuk idee. Bij The Fast And The Furious - Tokio Drift zie je sean zen vriend die donkere jongen in een VW Touran (kan ik ook verkeerd hebben) en daar is een vuist in de zeikant van de auto gemaakt. Het is alsware alsof er iemand van binnen uit een deuk heeft geslagen. Iemand enig iedee hoe je zoiets zou kunnen maken in een zijpaneel?
Oud 28-05-2007, 17:47   #11 (permalink)

Standaard

Weet iemand dit toevallig. Sorry voor de dubbelpost maar anders bleef het op pagina 2 staan
Oud 28-05-2007, 18:15   #12 (permalink)

Standaard

Heb je een plaatje van dat effect ?
Oud 28-05-2007, 19:04   #13 (permalink)

Standaard

Heb even snel 2 foto's gemaakt met mijn telefoon van een film :P . Printscreen toets werkte niet.

Sorry volgens mij zijn de foto's neit goed op het forum gezet maar weet neit hoe het anders moet.
Oud 28-05-2007, 20:33   #14 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

KLIK :P
Leuk idee! Klei, plamuur, polyester, mogelijkheden genoeg. Zoekt en gij zult vinden. Of, probeer het gewoon uit zou ik zeggen.
Oud 28-05-2007, 21:48   #15 (permalink)

Standaard

Heb je plaatjes iets groter gemaakt

Dit lijkt me inderdaad iets wat je met plamuur of bijvoorbeeld boetseerklei zou kunnen bereiken, maar dan wil je wel gelijk iets redelijk lastigs
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? killerboy Casemod Junkies 3 30-09-2005 19:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.