| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Je kan natuurlijk altijd een kijkje nemen naar de Window Tutorial... @Jamba: extremist tot in de kist? ![]() |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Wat heb je een lekker handig titel voor dit topic gekozen. Enne, als je nou straks nog iets wil lezen, kijk eerst onze site even rond; we hebben tientallen tutorials. Heeft een mod zijn kettingslot ook mee? Zulke vragen zijn natuurlijk gewoon dom.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wil je dan volgende keer ook iets verder kijken dan alleen de 'nieuw topic' knop ? We hebben in dit subforum een hele lijst met al onze tutorials (Casemod Junkies Tutorials en FAQ's), en niet om op te scheppen, maar daar is wel de nodige informatie uit te halen. In ieder geval had je daar zonder al te veel moeite antwoord op deze vraag kunnen krijgen.
__________________ Those were the times... |
| |