| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2007
| ![]() Hey Allemaal Ik ga jullie meeslepen in mijn ervaringen van het project: LXfuSion! Ik hoop dat jullie het leuk vinden mijn mod te volgen, er komen regelmatig Update’s , want ik ga er deze hele week aan werken, omdat het vakantie is De Updates :Update 2 Update 3 Update 4 Update 5 Update 6 Update 7 Update 8 Update 9 (Mega Update) :P Update 10,11 & 12 (Update Mini Marathon) :P Foto's voor Pre-Selectie NKCM Het slachtoffer (NZXT Lexa):Het fabrieksplaatje dan maar even erbij : Reden tot starten van dit project is de moddingsdrang di door deze leuke forums hier bij mij is opgedrongen & omdat mijn 1/2" Extreme waterkoeling set zojuist is gearriveerd . Het is alleen nog wachten op de pomp en de koelvloeistof:Alvast een kiekje van de modding spulletjes: Ik ben een hoop van plan en er zijn veel ideetjes ontstaan bij mij altijd tijdens het doen Hier is een foto van het plan voor de geïnteresseerden: http://www.webvaluecreation.com/case...ate1/Plans.JPG Omdat het voor mij de eerste keer is dat ik echt goed ga modden, Dremel/decoupeerzaag, ben ik mijzelf eerst even gaan voor stellen aan de Dremel :Om van start te gaan ben ik van plan een mooi H2O logo in de zijkant te maken, ik ben hier eventjes voor gaan oefenen op mijn Pa's oude PC :Nu is het tijd om te beginnen, even het goede zaagje uitzoeken en dan gaan we met dit paneeltje van start: Hier is mijn logo (Cool? ):H2O is een copyright protected logo van Webvaluecreation.com Ik ga aan de slag! Reacties en/of leuke Tipjes zijn altijd welkom Tot de volgende Update! Greetzz Re-Action
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Veel suc6 met je mod Resize wel effe je pics naar max. 500x500 :P [/code]
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Ik zie dat je met de Dremel aan de slag gaat. Is heet bij jou ook zo dat die schijfjes slijten als een gek, of ben ik de enige die hier last van heeft? Verder ziet het ontwerp er goed uit en ben benieuwd naar het eindresultaat. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Je kunt het beste zorgen dat je dremel op een vrij hoge stand heb staan 8 gaat goed, dan vonkt het lekker en dan slijten ze veel minder.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 januari 2006 Locatie: ~Groningen
| En niet meer ... bedoel je zeker. 499px zal toch geen probleem zijn? Mod-edit: Thx! [ontopic] Succes met je casemod. Citaat:
D'r zitten een stuk of 70 stuks in.
__________________ Cool things about being a guy | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| [hint moduzz...] Vouw dit even om je afbeeldingen heen, om ze 500 pix breed te maken. Code: [img]URL AFBEELDING[/img] En suc6 met je mod.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2007
| ![]() Hey Allemaal Hier ben ik weer! Het gaat zeker goed! Ik zal jullie even laten zien wat ik allemaal heb doorstaan Allereerst heb ik netjes mijn logo overgebracht op het zijpaneel, als je denkt: huh? Waarom AL die nummertjes :P dan zeg ik: “Dan maak ik geen fouten” Tata… aan de slag! Hier is de reden voor de nummertjes, bij het oefenpaneeltje stuitte ik al op het probleem dat je met een decoupeerzaag geen losse delen kan bewerken , want dan buigt het stukje om. Dus met deze volgorde blijft het stukje ( De "H") Netjes op zijn plaats! Hier het resultaat, en met suc6! :Ghehe ik ben blij dat ik een bril op had en mijn handschoenen aan! De stukken vliegen je om de oren, haha. En hier het resultaat!!! *O* (het moet nog wel bewerkt worden hoor! maar ik kan het niet laten )Nu de mask eraf: Even een check met plexi er achter, vond het best wel grappig staan. Maar dit wordt de winnaar, ik ga de spiegel met afstandsbusjes monteren en dan een blauwe laserled erbij voor het oplichten van het Logo op de randen. Soooo Shiny :Ik ga nu nog even de randjes bijwerken en niet getreurd, mijn hele kast ga ik van binnen zwart glimmend spuiten, dus die aluminium randjes zie je straks niet meer! Maar dat spuiten bewaar ik tot het laatst, zodat ik eerst nog kan zagen, boren en doen... Tot de volgende Update! Re-Action
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Leuke kast om te modden. Ik heb zelf ook een Asetek waterkoelsetje gehad, dat spul koelt best wel goed maar je moet echt heel erg opletten dat je de slangen recht afknipt en dat je ze goed aansluit, want die push-in fittingen hebben de neiging om te gaan lekken. |
| | |