| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 februari 2007
| Citaat:
Suc6!
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| ![]() Ik ben alweer netjes een stukje verder gekomen, dus hier natuurlijk weer mooie kiekjes. Ik heb eerst even die bovenkant netjes afgemaakt, dus de fanconnectoren erin verwerkt: En hier eindelijk de foto met de slangen erin! Ik vindt dit dus zo gaaf eruit zien , hou er rekening mee dat dit nog silicone slangen zijn. Ik zit er aan te denken om tygon te nemen, dan is de boog ook wat mooier en korter.Nu is het tijd om weer wat progressie te gaan maken aan de binnenzijde. Ik ben begonnen met het plexi achterpaneel en natuurlijk eerst weer even wat voorwerk gedaan. Dus liniaal, geo-driehoek en mes te voorschijn halen en dan komt dit malletje eruit ![]() Eventjes een wat dunnere plaat plexi dan hiervoor, voor de liefhebbers deze is 3mm Hier de mal overgebracht op het net afgeplakte plexiglas Zagen maarrrrr Na netjes de randjes bijgeschuurd te hebben is er weer resultaat Hier is een totaalplaatje van de kast. Er is een stukje weggelaten aan de linker bovenkant vanwege de powerbak Hou er ook rekening mee dat de kast nog zwart glanzend gespoten wordt aan de binnenkantOndertussen is eindelijk mijn laatste waterkoeling onderdeel binnengekomen, mijn 1/2" Extreme pomp. Helaas paste de fittingen niet foutje van Asetek, ik denk dat ik een 10mm pomp heb gekregen met 1/2" fittingen... RMA'tje dan maar. Hopelijk wordt het opgelost, maar ik heb er het volste vertrouwen in ![]() Ik ga in de komende periode verder aan de HDD-bay en de HDD's zelf en nog veel meer natuurlijk.. Maar dat voor later ![]()
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com |
| | |
| | #35 (permalink) |
| ![]() Hey Allemaal ![]() Ik ben nog steeds lekker bezig en ben alweer een stukje verder gekomen aan de binnenzijde van mijn kast. Gelukkig had ik een mooie template kunnen bemachtigen via het internet, dat scheelt altijd een hoop gedoe en mogelijke fouten! Ik ben eerst de templates over gaan brengen op het plexiglas (5mm): Ik ga er weer een mooi logootje in creëren :P De gaten zijn voor de fittingen van de pomp/slangen. Deze zal ik later nog in een mooie boog leiden en goed recht laten lopen in de fittingen, aangezien jullie allen me er goed voor gewaarschuwd hebben Eerst eventjes de gaatjes ruimen zodat alles past, helaas was mijn ruimer niet breed genoeg dus ik vind later deze week nog wel een oplossing om het gat breder te krijgen: Ondertussen weer wat langverwachte spulletjes binnengekregen die ik had aangeschaft Nu ben ik met de Dremel begonnen aan de sleuven voor mijn HDD's: Even overall fotootjes van mijn resultaat, wel ffkes bijgevijld :P Nu is het tijd voor mijn logo er in te maken, hij is een stuk kleiner, dus de decoupeerzaag is NOT een option :P haha. Nee, deze klus is voor de figuurzaag Na veel bij schuren is hier mijn resultaat Ik ga weer verder met Modden ![]()
| | |
| | #36 (permalink) |
| Aangezien de O nogal lelijk was, wegens een boorfout bovenin, had ik het idee om hem te fixen met een waterdruppel erin ![]() Het was super gelukt, maar helaas brak het zowat meteen met licht schuren :/ Dus dan is er maar 1 optie over. Als ik aan het eind nog tijd en plexi over hou maak ik het opnieuw. Als ik eerlijk ben vind ik het zo ook niet echt lelijk, maar wel zonde. Maar er zijn nog een hoop dingen om te doen! en goed ![]()
| | |
| | #37 (permalink) |
| Ik wil jullie alvast verklappen dat ik een niewe bovenkant ga maken van de HDD tray, een mod moet natuurlijk in de puntjes mooi bewerkt zijn En je gaat je toch irriteren aan dat ene stukje dat mist uit dat logo. Dus in de volgende Update een mooie nieuwe ![]()
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| ziet er leuk uit al dat groene plexie jammer van die o
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ziet er allemaal leuk uit. (op 2 van de plaatsen hierboven zie je trouwens de tape rol wel érg snel kleiner worden :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #42 (permalink) |
| ![]() Hey Allemaal ![]() Het is een tijdje geleden, maar hier ben ik weer met een nieuwe Update! Ik had jullie allen beloofd een nieuwe bovenkant te maken, omdat de vorige niet helemaal naar mijn verwachting gelukt was en ik wel alles in de puntjes wil uitwerken. Het is immers vallen en opstaan Ik sleep jullie weer lekker mee met deze aankomende 16 fotootjes.Ik ben eerst even begonnen aan de bodemplaat van plexi: En na de dremel eventjes afgewerkt met de vijl: Juist nu is het tijd voor mijn herstel werk, niet altijd even leuk.... maar ik ga zeker weer volop mijn best doen. De grote plaat ernaast, daar ga ik later aan werken, die komt over de grote Bay heen: Uitgezaagd en en klaar om gemod te worden: Eerst weer even de dremel erlangs voor de sleufjes: Nu was het tijd voor de figuurzaag, mijn minst amusante bezigheid van het modden. Het levert altijd zoveel schuurwerk op :P haha: Meteen even de gaten erbij gemaakt voor de pomp: En na jaren schuren, vijlen, mauwen :P jup, toch wel resultaat waar ik trots op ben, geen lelijke O's meer :> : Met het oude paneeltje heb ik nog wat leuks gedaan, nee ik heb het niet verder gemold om mijn frustraties af te reageren, nee: ik heb de H ook verwijdert en deze komt straks boven op de vorige dat geeft een gaaf dubbel effect en geeft het voordeel dat de slangen mooi recht in de pomp lopen. Hier de paneeltjes even bij elkaar: Tataaa dit bedoel ik (ongeveer):Tijd voor de bevestigingsgaten: Nu moest ik het plexiglas gaan buigen, het is weer een eerste keer dus altijd even oefenen en het gevoel krijgen, gelukkig met suc6: Dan is de onderplaat aan de beurt, niet helemaal perfect omdat de sleuven lastig mee gingen, maar ik ben tevreden: En de bovenzijde En alvast een preview van het eindresultaat, de andere bovenkant moet nog gemonteerd worden, de ruimte is voor de pomp: Ik ga voor de volgende keer verder aan de bovenzijde, en dan kan ik verder met de andere plaat voor de grote Bay. Nog een hoop te beleven, ik hoop dat jullie mijn HDD bay gaaf vinden. Tot de volgende Update ![]()
| | |
| | #43 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Deze mod ziet er veelbelovend uit! Hoe je het logo op diverse plaatsen in de kast terug laat komen vind ik erg goed gevonden. De radiator op de bovenkant van de kast is gewaagd, maar zeker niet lelijk. Hou er echter wel rekening mee dat je 'm goed beschermt (gezien de fan-headers er naast neem ik aan dat er fans bovenop komen?) want je duwt zo een deuk in die koelribben. De slangen zo rechtop ziet er ook niet slecht uit, maar ik denk dat het onpraktisch is qua hoogte en bij het vervoeren. Uit praktische overwegingen zou ik ook haakse koppelingen in de radiator draaien.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Misschien niet praktisch, maar ik vind die radiator bovenop er ook übergeil uitzien! :P Vette mod! Ga zo door. Een dingetje vat ik niet.. Je blaast straks met 2 fans je radiator koud, maar gaat die warme lucht dan niet linea recta de kast weer in? ![]() |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Ik plaats mijn fans ondersteboven waardoor het juist de warmte uit mijn kast haalt, dan zeggen jullie natuurlijk: "maar dat is vet lelijk?" en dan zeg ik "custom radgrill " dan maar...Dat die slangen onpraktisch zijn is waar, maar het oog wil ook wat ![]()
| | |