| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2006
| Ik heb dus al een dremel kunnen bemachtigen Hebben jullie nog goede tips voor het graveerwerk? Hoe ik bijvoorbeeld rechte lijnen maak, en hoe ik het beste te werk kan gaan, zodat het resultaat een beete acceptabel is :P |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Oefening baart kunst. Probeer eerst te werken met wat rest materiaal o.i.d. Nutteloze tip, maar dat doet er niet toe :P
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zeker geen nutteloze tip, want daarmee voel je veel beter aan wat je dremel doet in bepaalde omstandigheden. Ik prefereer voor graveerwerk overigens altijd de flexslang, dat werkt veel prettiger. Met wat geluk ga ik het op CaseJunkies Live weer demonstreren, dus kom kijken zou ik zeggen :P
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2006
| Bedankt voor de tip! Ik zal dat zeker doen! Ik heb echter al een volgend probleem heb net wat rondgebeld naar diverse bouwmarkten( Praxix, Gamma, Formido, Big Boss en Doeland) maar ze verkopen alleen maar acryl in 2 en 2.5 mm dikte en plexiglas van 2mm dikte.. Is dat niet veeel te dun om te graveren?Weten jullie dan wel een winkel waar ik geschikt plexiglas kan kopen? (plexiglas/acryl?) Alvast bedankt! |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| http://wellner.nl/ ![]() Die zit alleen hier. 2 mm is niet veel hoor, en het biedt bovendien weinig stevigheid, ik zou toch voor wat dikker gaan ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Als je maar 50X50 nodig hebt, koop dan gewoon een plaat van AcRyan op internet. Deze zijn rond de 9 euro per stuk en zijn 480X480, of is dat te klein?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Bij een glashandel kunnen ze je er ook aan helpen! Als je een stuk op maat laat zagen betaal je per cm2 en kun je je niet verzagen! Doe ik altijd tenminste...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Ik denk wel dat je het ziet, heb het nog nooit geprobeerd. Wat ik in iedergeval niet zo proberen (vanzelfsprekend, maar dat doet er niet toe) is het op elkaar lijmen. Want dan ga je uiteraard de lijn zien.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lcd en acryl vraagje | ExisTenZe | Casemod Junkies | 4 | 2-09-2007 23:11 |
| Acryl bewerken | Fokko | Casemod Junkies | 12 | 9-08-2006 10:10 |
| Rare letters in Word | Tommyboy | Software Junkies | 0 | 17-01-2006 17:06 |
| veeeeeeeel te kleine letters op internet | GBCHEATER | Software Junkies | 11 | 14-01-2004 15:05 |
| EDIT! Hoe de letters van de schijven veilig veranderen? | N34X | Software Junkies | 17 | 10-01-2004 16:28 |