| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2007
| Hallo iedereen ik ben een beginnertje met casemodden wie kan me helpen ik heb een paar vragen Hoe kan ik die kabels wweg werken zo in een zwarte ding, ik had gezien ergens ik weet niet hoe het heet en hoe zet ik een raampje hoe heet die raampje en wat voor lichtjes kan je allemaal aansluiten en waar sluit ik ze aan ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor al deze vragen geldt: Kjk even door ons forum heen, ik weet zeker dat we al vaker van dit soort vragen hebben gekregen. Voor de rest: GOOOGLE, owja, die kan je hier vinden: www.google.nl (dat moet je dus invullen in je adressbar. ![]() Carpento: we moeten eens een noob-vragen-topic aanmaken.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |||
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Zolang je maar niet verschillende merken CCFLs doorelkaar haalt.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC, hulp nodig | PsychoBram | Hardware Junkies | 71 | 16-07-2007 17:18 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 19:18 |
| Ik heb hulp nodig > wie wil helpen? | defecto | Area 1337 | 12 | 7-01-2004 17:19 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 08:23 |