| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Hallo, De link bj download junkies naar de sjablonen voor fans werken niet meer (Moddin.net) is ermee gestopt. Ik ben al een tijd aan het zoeken op google maar kan geen andere sjablonen vinden. Heeft iemand ze mischien nog op zijn schijf staan oid? Ik kan het wel uittekenen maar ze waren altijd verrekte handig. ![]() Alvast bedankt. Edit: Oops, volgens mij moest dit in het grote junkmodjes topic. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb ze alledrie nog Hier is de 120 mm variant btw: http://carpento.net/cj/120.zip ![]() beetje offtopic: weet je meer van moddin.net, of ze helemaal gestopt zijn, en waarom enzo ? (antwoord mag desnoods via PB)
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| vervang 120.zip door 92.zip of 80.zip en je bent weer gelukkig ![]() Waarschijnlijk ga ik ze overigens op CaseJunkies zelf hosten, aangezien moddin.net voorgoed van het toneel verdwenen lijkt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 120mm fan met ptc/ntc | Gizmo | Cooling & OC Junkies | 2 | 22-04-2006 19:03 |
| Thermalright 120mm P-4 Heatpipe | TreboR | Frontpage Discussie Forum | 17 | 16-06-2004 15:09 |
| 80 mm fan sjabloon | GBCHEATER | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 2-10-2003 09:31 |
| Koelverschil 1*120mm en 2*120mm rads | Syzzer | Cooling & OC Junkies | 6 | 7-06-2003 19:46 |