| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2005 Locatie: Doetinchem
| Vandaag pakketje van Salland binnen gekregen, bedankt voor de korting . Bevestiging van verzending heb ik gekregen van Aquatuning en Gigabyte. Alleen BG-computers laat nog op zich wachten, hopelijk komt dat niet te laat.![]() 1/2'' tubing, UV Oranje koelvloeistof, ConnectX, Fanmates, Pentiumm D 915 ![]() Printplaatje is af, nu alleen nog de LED's bevestigen.
__________________ [CiP]Le Régional |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Helaas zit er ook nog een LCD TV en nieuwe digitale camera aan te komen. Bovendien heeft dit project me ook érg veel gekost. Vandaar dat ik een beetje moest besparen. Wellicht in de toekomst nog een hardware upgrade .
| | |
| | #49 (permalink) |
| Afgelopen week is er een hele hoop gebeurd, elk gaatje tijd moest gevuld worden aangezien ik afgelopen zondag ook nog eens jarig was. Door alle druktes is updates plaatsen er een beetje bij in geschoten. Vanavond is ze dan eindelijk volmaakt, net op de valreep, maar nog op tijd en daar gaat het om! Morgenvroeg is het alleen nog even de waterkoeling afvullen en dan is het snel richting Eindhoven. Om alvast wat van het eindresultaat te kunnen zien heb ik nog snel wat shots gemaakt toen het nog licht was. ![]() Zoals je ziet is de kast volledig herspoten, ook het bruin is een laklaag met mat erdoorheen gemengd. Het front, de knoppen van rechts naar links:fancontroller,fancontroller, IR ontvanger, fancontroller, I/O switch. ![]() Alles herspoten en ingebouwd. Let even op de zelfgemaakte fanguard voor de voeding, die identiek is aan die van de radiator. Verder zit de passief gekoelde Gigabyte 7600GT (silent-pipe II) met HDMI aansluiting er ook in, rechts zie je de HDMI kabel onder de radio uitlopen. Later zal ik nog wel een paar progress-foto's posten van hoe ik hier allemaal tot gekomen ben. Tot ziens in Eindhoven voor degenen die zondag een kijkje komen nemen! Zaterdag ben ik er helaas niet, maar zonder mij komen jullie er geloof ik ook wel uit .
| | |
| | #53 (permalink) |
| Ja, kan allemaal kloppen. Ik heb een beetje onderschat hoe warm het ding werd, ik dacht dat passief koelen wel mogelijk was. Iik kan mijn radiator fan ook niet even aansluiten want de kabels lopen achter het mobo-tray langs. Ik heb hem helaas nog niet 24 uur kunnen laten draaien, want hij was pas de avond voor het NKCM klaar. Dat zijn de nadelen van het haastige werk dan weer. Erg jammer, maar stiekem hoop ik dat de stemmer en de jury hier begrip voor heeft.
| | |