| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2007
| hallo ik wil een pc kast maken ma ik wil alles zelf maken. Nou zit ik met een probleem de plaat van een atx kast waar je de busjes van je moederbord plaats voor de ruimte ertussen en bevesting van je moederbord nergens op het internet kan ik iets vinden van maten of een dergelijke tekeningen van atx kasten met maten ervan. HELP kan iemand mij helpen hiermee ik wil een kast maken met CAD dus als iemand daar iets van heeft bestanden zou ik dat graag willen weten. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Schopje naar het casejunkies forum? Het is het makkelijkst om die spacers gewoon van een andere kast te rippen? Anders zou je dit even kunnen bekijken. Een Motherboard Mounting Kit.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Hij bedoelt volgens mij de afstanden die de spacers van elkaar afzitten. Maar helemaal zeker ben ik er ook niet van aangezien die heeeeeeeeeeele lange zin nogal lastig leest. Zou je de vraag nog een keer kunnen stellen en dan tussendoor wel adem kunnen halen? Dus gebruik van punten, komma's en hoofdletters. Dat is een stuk prettiger voor iedereen. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| In het geval je een degelijke tekening zoekt voor de plaatsing van de spacers: http://www.formfactors.org/developer...s%5Catx2_1.pdf ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATX moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 2 | 22-01-2005 12:46 |
| moederbord | zupsecretary | Hardware Junkies | 2 | 21-11-2004 19:30 |
| moederbord | zupsecretary | Hardware Junkies | 7 | 13-11-2004 16:32 |
| moederbord | haplo159 | Hardware Junkies | 3 | 27-09-2003 19:48 |
| [cm]moederbord | QuincMan | Hardware Junkies | 16 | 5-02-2003 18:50 |