Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 31-01-2007, 17:03   #1 (permalink)

Standaard Stealthen van 5.25" Bay

Hallo, ik ben nieuw op het forum.
Ik heb een pre-modded kast (Jaja ik weet het)
Alleen deze wilde ik toch wel zoveel mogelijk gaan veranderen.
Ik heb er al niks aan gedaan Maar dat komt nog wel.
De kast is een MS-Tech LC-402 Black.
Ik heb er 2 Scythe led fans (met fancontrollers erbij) in gedaan en ik heb een CoolerMaster 450w voeding met ook een blauwe led.
Ook zit er een rainbow fan in het zijpaneel, maar die vervang ik binnekort.
Morgen komt er als het goed is een Vantac VGA Fan Card (google ff) binnen. En die gaat de boel ook wel wat opleuken en die heb ik nog nooit eerder gezien bij iemand.
De kleurencombo die ik in gedachten had is dus blauw met paars.
De specs van mijn pc : prut

Ok, het 1e dat ik dus wil doen is mijn DVD speler stealthen. Ik heb ook gezien dat er een toturial voor een Lian-Li is, maar zo'n kast heb ik niet. Ik vroeg me gewoon af hoe je dat het netste/beste kunt doen.

Ten 2e heb ik nog 2 vragen ccfl buizen, ik wilde namelijk deze kopen: Revoltec 30cm Cold Cathode Light UV DUO
Vraag #1: Is dit echt duidelijk fel paars of van dat niet goed oplichtende spul, maar waar je UV-Reactieve troep wel van oplicht ? (Ik wil graag fel paars hebben )
Vraag#2: Hoeveel centimeter zit er tussen deze 2 buizen, en krijg je dan ook nog zo'n enorme adapter erbij ? want die heb ik liever niet omdat ik m'n kast wel vrij netjes heb gemaakt, en dit zou wil houden

Alvast bedankt & Correct Me If I'm Wrong.
MiniShark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2007, 19:00   #2 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Dat Stealthen mag jezelf uitzoeken door gewoon die tutorial te gebruiken. Veel verschil zit er niet in.

Die CCFL is een UV ccfl en geeft dus ook UV licht waar je niet bijzonder veel paarsigheid van merkt. Wil je echt fel paars licht, ga dan voor paarse CCFL's. Google ff.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2007, 22:42   #3 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Voor het stealthen van je drives:
- Zaag de pootjes of clipjes aan de zijkanten eraf
- Vijl eventueel de bezel op maat dat hij zonder problemen in en uit de 5.25" bay glijdt
- Plaats indien omgelijk de cd-rom speler een stukje naar voren of vul het verschil op met iets
- Bevestig door middel van tape of bouten/schroeven de bezel op het laatje van je cd-rom speler

Met deze algemene dingen zou het moeten lukken. Indien je twijfels erbij hebt. Ga gewoon aan de slag en indien je tegen problemen aanloopt kan je ze hier alsnog vragen als je er geen oplossing voor weet. Modden is improviseren.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-02-2007, 19:30   #4 (permalink)

Standaard

Ok bedankt, ik ga binnekort beginnen.
Ik krijg namelijk ook een nieuwe videokaart en ik ben van plan om er gewoon 1 dag voor uit te trekken en dan alles in 1x doen.

En dan had ik nog een vraag, waar kun je die wokkel-rommel voor om je kabels heen kopen? ik bedoel geen mesh maar echt van die zooi die je om je kabels wikkelt.
MiniShark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-02-2007, 20:15   #5 (permalink)

Standaard

kan ook krimpkous pakken
BooN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-02-2007, 05:59   #6 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Krimpkous wordt keihard en kun je niet meer buigen. Ik denk dat MiniShark dat niet wilt. Dat spul heet Spiralflex ofzoiets.
Oud 2-02-2007, 10:41   #7 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Voor dat wrap-spul moet je even kijken bij je lokale bouwmarkt. Daar is het meestal wel te vinden. Krimpous heeft als nadeel dat het best hard wordt en dus moeilijk te buigen. Ook is het er later moeilijk af te halen als je een keer iets wilt veranderen.

Indien je die wrap niet kan vinden, gebruik dan aub. geen plakband! Dit geeft een enorme kleefboel op je kabels als je het er ooit eens af wilt halen. Dan kan je beter doorzoeken totdat je de wrap gevonden hebt.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-02-2007, 18:37   #8 (permalink)

Standaard

Plaatselijke pc shop heeft het waarschijnlijk wel en anders ff op conrad.nl kijken.

edit: heb ff voor je gezocht en deze gevonden ze zijn uv gevoelig....

link naar de kabel ff naar beneden scrollen

shockwave is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-02-2007, 18:45   #9 (permalink)
Moderator

Standaard

Die Vantec fancard is hier al eerder op cj voorbij gekomen
namelijk bij mijn mod Blue Turbine
Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? annuh Cooling & OC Junkies 33 24-02-2007 08:38
DVD-RW Stealthen Robbia8 Casemod Junkies 17 4-12-2005 20:56
Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic brantje Area 1337 52 21-10-2005 17:04

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.