| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Eigenlijk vind ik dat je wat té veel verschillende kleuren in je mod hebt. Tenminste, zo lijkt dat op de fotos. Ondanks dat vind ik de mod toch wel erg mooi gedaan, maar let even op de kleuren. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2006 Locatie: Enschede
| Probeer het al terug te dringen. Heb nu een soort plexie gebruikt rood, verder heb ik zwart en aluminium en groen Ben nog aan het twijfelen wat ik met dat groen ga doen, omdat het best veel werk is om het te veranderen :/ |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Ik ga ff offtopic, ik heb een klein vraagje. Gisteren heb ik ook de CM stacker 830 binnen gekregen, nu zou alles schroefloos zijn. Nu zie ik dat de pci slots wel met schroeven moet vast maken, en op de doos staat bij de zilveren variant dat het gewoon met zo'n systeempje is. Is dit normaal bij de zwarte? |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Kleine update: Ben even verder gegaan met het wegwerken van de kabels, helaas weinig tijd gehad de laatste week ivm werk(moet natuurlijk wel geld hebben om te modden:razz: ) Heb de opening iets groter gemaakt zodat de kabels er makkelijker lang kunnen, Hier heb ik er een plaat voor gezet, nog niet klaar maar zo die je de kabels niet meer Ook deze kabel moet weggewerkt worden. Heb het ff snel gedaan, zoals je ziet zitten de gaten niet op de juiste plek en is het stukje ook te kort:razz: Maar deze week komt het helemaal goed ] En even zonder plaat ervoor:razz: persoonlijk vind ik met mooier. Tot een volgende update |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Even wat foto's voor de liefhebber, helaas ben ik er nog mee in de weer en in de maak. Als het goed is wordt de stacker830 helemaal zwart, heb een nieuwe besteld voor de zijpanelen enzo, en de ander onderdelen verkoop ik weer als hele kast :/ (en waarom ik dan niet meteen een zarte bestel? Nou die waren er niet destijds!!) Mocht ik doorgaan komen er 3 weken druk modden aan, dus update volgen ook als ik tijd over houd ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| S-video 7 pin naar 4 pin-> Mission Failed | performa | Elektronica Junkies | 5 | 15-04-2006 18:48 |
| Cm-stacker | rawiramdhan | Casemod Junkies | 10 | 6-01-2005 20:26 |
| cm-stacker | rawiramdhan | Shop Junkies | 7 | 22-06-2004 18:58 |
| CM Stacker | Youri_HL | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2004 22:40 |