| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 november 2006
| dees is mijn eerste casemod (en dus lage verwachtingen) wel wat werk aangehad om alles uit te zagen, dremelen, enz... is recent ook herschilderd, van antraciet grijs naar mat zwart der zitten 4 ccfl's in van 10 cm neon groen 1 groene ledfan links onder specs: ASUS A8N32-SLI Deluxe AMD Athlon 64 3800+ Nvidia GeForce 7900 GS XT 256 MB 1*1024 MB RAM 1* 512 MB RAM ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Inderdaad daar klopt vaak niet veel van dat fans met leds meer lawaai maken. Hebben ze mij ook eens wijs gemaakt bij de computer boer, bij het ophalen van een nieuwe hd zag ik fans hangen met witte leds. Ik gevraagd hoeveel kosten die ja zoveel, maar je kan beter deze zwarte nemen die zijn niet zo luidruchtig die met leds juist wel. Het kan deels kloppen maar ook niet veel, misschien een paar Db. Maar om je mod te beoordelen een goed begin, ga zo door en misschien komen we hier nog eens een Cip van je tegen . Alleen wat jammer is die vorm die je hebt uitgezaagd kom je vaak tegen dus niet echt uniek meer. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| @ Robbin & {HC}Mikey Let er op dat jullie rekening houden met Hoofdletters en Leestekens. Het ziet er dan veel netter uit en leest in de meeste gevallen ook stukken beter. Dank
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Led fans zijn in 9 van de 10 gevallen gebruikt als versiering. Dus die hoeven niet stil te zijn.... En gewone casefans (zalman enz zijn wel stil omdat dat juist hun streven is...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Citaat:
Dus verder ontopic ![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2006 Locatie: Zutphen
| Ziet er niet slecht uit voor je eerste casemod ! Mijne zag er een stuk slechter uit .Mischien nog een foto in het licht?
__________________ Utopiamedia, I'm for sale! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 19:50 |
| Eerste casemod | Reeferke | Casemod Junkies | 30 | 7-08-2003 13:08 |
| Mijn aller-aller-eerste stapje op casemod gebied! | Trax | Casemod Junkies | 16 | 10-06-2003 16:51 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 19:27 |
| Mijn eerste casemod in progress | Lampje | Casemod Junkies | 23 | 14-04-2003 02:54 |