Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-01-2007, 17:56   #1 (permalink)

Standaard Behuizing bekleden

Hey,

Ik wil dus een houten case bouwen (nu ga ik het ook echt doen :P ) maar ik wil de buitenkant bekleden met het stof wat ze ook gebruiken voor autospeakers enzo. Weet iemand misschien waar ik dit kan kopen? En hoe ik het moet bevestigen? Volgens mij moet ik dit doen met zo'n nietmachine (aan de achterkant) en met lijmspray. Weet iemand misschien hoe ik dit eraan kan vastmaken en waar ik dit kan kopen.

Foto van wat ik bedoel:
Klikje

BVD,
Yannick

PS: Ik weet niet of ik dit in het goede onderdeel heb geplaatst, zoniet dan mogen jullie hem verplaatsen
Pawiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-01-2007, 18:06   #2 (permalink)

Standaard

plaatselijke stofveerder

of je kan het bij een garage proberen
of anders bij een winkel net als de halfords zo'n die winkel die allerlei troep verkoopt moetje effe rondje stad maken en het klopt idd dat ze moet vast nieten , en ja je kan idd lijmspray gebruikt hopelijk heb je er wat aan (de prijs ervan weet ik niet precies ) ik studeer voor monteur niet voor verkoper :P
{HC}Mikey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2007, 12:23   #3 (permalink)

Standaard

Bij de Halfords of elke autozaak die ook audio enzo verkoopt.
Kijk ook eens op Autostyle dit is de grootste leverancier van Nederland voor je auto (of pc).
Condrad heeft het ook (website conrad) je moet alleen wel ff de website doorspitten in het boek is het makkelijker te vinden.
shockwave is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Externe HDD behuizing Niels van de Poll Hardware Junkies 7 5-09-2007 20:33
[TUT] Je behuizing spuiten Carpento News & Review Junkies 25 4-09-2006 10:28
externe hdd behuizing Frenger Hardware Junkies 11 8-11-2005 14:20

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.