| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Blijf absoluut een mooi logo, heb hem nog op een vlag staan van 4 bij 2.. heeft vroeger tegen mijn plafont gehangen toen ik nog jong was en bij me ouders woonde, dat betekend trouwens niet dat ik nu afgekicked bent hoor, ben alleen volwassen geworden :P
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2007
| haha zeker nice :P willen mensen mij toevoegen @ msn offspringruler241@hotmail.com kunnen jullie me tips trucs vertellen of gewoon ff slap ouwehoere edit : ik heb trouwens mijn fan guard van m'n moederbord ook rood gespoten ziet er ook wel vet uit op die zwarte fan |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 augustus 2004
| Jah die heb ik gezien. ziet er leuk uit ![]() ps zijn er nog mensen die mij willen toevoegen? zeilgekje@hotmail.com groetjes |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2007
| ok nieuwe update . Dus op mn ene zijpaneel heb ik een RTC logo en wat moet er op de andere kant. Tja als je niks kans verzinnen dan maar je eige nickname oftewel Mikey (is mijn roep/nick naam/name ) maargoed ik dus getekent op papier en potlood daarna uitgesneden alles afgeplakt en toen begon het hele spuitproces weer M I K E Y dat wordt hem ik ben er nu mee bezig ik zal zo snel mogelijk foto's posten ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tuningstyle (beginnende casemodder... | Tuningstyle | Casemod Project Logs | 7 | 25-08-2006 14:44 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| Advies gevraagd voor beginnende casemodder | TerrorT | Elektronica Junkies | 14 | 9-08-2005 19:08 |
| Beginnende Case-modder | Martijntjuh8 | Area 1337 | 17 | 24-07-2005 21:31 |