| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006
| Ik ga normaal deze case kopen maar: er zitten drie fans in en die moet je met een molex conector aansluiten. Mijn vraag is: er zit een voeding bij maar ik weet niet hoeveel molexconectoren er opzitten omdat ik nog 2 hdd en een dvd-writer heb en wil zkr geen conectoren tekort hebben. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Meestal heeft een fan een verloopstukje er op zitten zodat je geen molex verliest. Dus zeg maar dat er 2 molexen op de fan zitten, de 1 doe je op de molex van je voeding en op de andere zet je bijvoorbeeld je HDD.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| We laten topics altijd open voor het geval er nog verdere vragen komen (of als iemand anders een vraag heeft over deze case). Topics gaan alleen op slot als ze totaal niet aan onze huisregeletjes voldoen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Discussie: X-Gear X-Wing case | Aeromaxx | News & Review Junkies | 6 | 29-11-2006 06:52 |
| X-Gear Black-Eye midi-tower | TreboR | News & Review Junkies | 8 | 10-01-2005 21:16 |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 10:56 |