| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 januari 2007 Locatie: Nuenen
| Ik heb deze kast gekocht: http://www.bleedinedge.com/reviews/c...tn_img0014.jpg En ik vind hem een beetje saai en omdat ik een beginnende case modder ben wil ik eerst wat globale dingen veranderen dus ik wou dat aluminium plaatje dat boven op mijn kast zit en op de zijkant van mijn kast zit veranderen in een aluminium plaatje van razer: http://www.wildmod.com/images/razer.jpg Het moet niet groen zijn. heeft iemand een idee hoe ik hieraan zou kunnen komen of hoe ik zoiets zou kunnen maken ?? Sixpak |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ik neem aan dat je de fanguard bedoeld? Het geen wat jou vingers beschermd tegen die evil scherpe randjes van de fans? In dat geval kun je die het best zelf maken door zoals Jensn al zei, gewoon een alu plaat te kopen en dan het eruit te zagen. Kan op verschillende manieren, met de Dremel (als je die luxe hebt, is niet echt makkelijk), of gewoon met de figuur zaag (veul makkelijker). Wat je ook nog zou kunnen doen is het laten uitlaseren bij een bedrijf, dit is wel wat duurder maar heeft wel een mooi resultaat. Greets
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wat ietsjes goedkoper is, zoek een bedrijf bij je in de buurt die met waterjet staal kan snijden, dan kunnen ze dat ook voor jou! Dit is goedkoper omdat het gewoon water is wat er verbruikt wordt, en niet plasma/laser....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Voor jou misschien ff fietsen, maar in Nederweert (limburg, ik heb daar ooit machines aangesloten) zit FlowCut. Kijk maar eens op www.flowcut.nl. Dat is een stuk mooier dan laseren omdat er geen hitte vanaf komt. En je kunt zelfs tot wel 10cm (!!!) titanium snijden!!!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding boven op mijn kast zetten | dontje | Cooling & OC Junkies | 7 | 2-11-2006 21:48 |
| mijn nieuwe kast | pimpmycase | Casemod Junkies | 1 | 29-01-2006 20:47 |
| 80 bij 80 in boven kant van de kast | Sander | Casemod Junkies | 14 | 17-09-2003 01:08 |
| [CM] eigen PC-kast maken van aluminium | Brickman | Casemod Junkies | 3 | 22-07-2003 22:34 |
| En dit is mijn kast | Casemod Junkies | 41 | 15-05-2003 16:54 | |